loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 108 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک ، خرید موزیک به صورت آنلاین ، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده میکنند ، می باشد. این نرم افزار جهت پخش موزیک و همچنین خرید آنلاین موزیک ، انتقال بازی ، عکس ، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی های نرم افزار iTunes ویرایش اطلاعات فایل ، کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال ، کدگذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی و .. است .

| نسخه ویندوز و مک اضافه شد |

علی مصطفی جعفری بازدید : 47 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Instagram نسخه جدید از برنامه شبکه اجتماعی خود را منتشر کرده است که هم اکنون برای شما کاربران عزیز دانلودها آماده شده است. این برنامه امکان ارسال تصاویر و ویدئوهای کوتاه و به اشتراک گذشتن آنها با دوستان را در اختیار کاربران قرار می دهد و شما خواهید توانست تا افراد موردعلاقه و اشخاص معروف را فالو کرده و تصاویر ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده را مشاهده نمایید. این شبکه با داشتن بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در خود از جمله برترین و کامل ترین شبکه اجتماعی مجازی در دنیای کنونی می باشد هم اکنون می توانید این برنامه را ازدانلودها دریافت فرمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 62 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

facebook را می توان به جرات به عنوان موفق ترین شبکه اجتماعی در بین سایر رقبا خود دانست , طبیعتا چنین سایتی با این حجم از گستردگی همواره باید همراه ما باشد تا از اخباری که در آن است مطلع باشیم  .با فیسبوک سریع تر از گذشته در کنار دوستان خود باشید. دیدن دوستان حاضر، اشتراک گذاری بروز رسانی ها، عکس ها و ویدئوها، اطلاع از لایک کردن و اظهار نظر دوستان در مورد پست های شما، چت کردن و داشتن کنفرانس گروهی، بازی کردن و استفاده از برنامه های مورد علاقه خود از ویژگی های این برنامه هستند.. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود ها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 64 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Adobe Acrobat Reader ابزار قدرتمندی به منظور حاشیه نویسی و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد که برای نسخه iOS عرضه شده است و شما در این برنامه می توان تا تمامی فایل های پی دی اف خود را باز کرده و به ویرایش و یا مشاهده آسان آنها روی گوشی خود بپردازید. برنامه دارای امکانات مختلفی از جمله زوم کردن و همچنین سرچ در بین کلمات فایل ها می باشد. می توانید تا به سرعت فایل های پی دی اف را از ایمیل و یا هر صفجه وبی باز کرده و آنها را توسط برنامه به اشتراک بگذارید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 71 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Microsoft Office Mobile  نسخه ی رسمی همگام سازی  شده برای موبایل ایفون شماست.دراین برنامه شما میتوانید تمام برنامه های پاورپوینت -اکسل و وورد خودتان را اجرا و ویرایش کنید و همان کاربرد نوشتاری و گرافیکی و همان کیفیت انیمیشن از جمله رسم دیاگرام- اشکال مختلف هندسی – انیمیشن گذاری و اسلاید شو و… را که در کامپیوتر خود داشتید میتوانید در موبایل شخصی خود هم ببینید.  هم اکنون می توانید این برنامه را از دانلودها دریافت فرمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 67 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

KiK برنامه خوبی در زمینه ارسال پیام های متنی و صوتی رایگان در فضای مجازی می باشد که با ارائه نسخه جدید این برنامه ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد. شما در این برنامه می توانید تصاویر خود را در عرض چند ثانیه به اشتراک گذارید و براحتی با دوستان خود ارتباط متنی داشته باشید. شما در برنامه می توانید گروه های مختلفی را انتخاب کنید و تنها از طریق نام کاربری معتبر خود وارد شده و با دوستان و آشنایان و خانوده ارتباط نزدیکی داشته باشید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود ها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 45 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Google+ اپ رسمی گوگل برای شبکه اجتماعی پرطرفدار خود می باشد که با ارائه قابلیت های مختلف در قالب این اپلیکیشن کاربران می توانند تا براحتی با مجموعه از گروه ها عضور شده و در نهایت پست های خود را در این شبکه اجتماعی ارسال نمایند. برنامه دارای بخش های جانبی متنوعی به منظور مشاهده هرچه بهتر کامنت ها و اطلاعات در این شبکه می باشد که البته امکان ارسال پست های جدید و مشاهده پست های دوستان را نیز خواهید داشت. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود ها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 176 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Tango یک برنامه قدرتمند و رایگان به منظور ارسال پیام های صوتی و تصویری و متنی می باشد. کاربران این برنامه می توانند به صورت رایگان با دوستان خود ارتباط داشته باشند و مکالمات نامحدود و با سرعت عالی را تجربه نمایند. برنامه دارای بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر می باشد که برای ارتباط با دوستان و آشنایان از تانگو استفاده می کنند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از دانلود ها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 45 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

شبکه‌ی اجتماعی Instagram یکی از بزرگترین ابزارهای موجود برای به‌اشتراک‌گذاری عکس بین کاربران است که علاقه‌مندان زیادی در سرتاسر دنیا دارد. اینستاگرام اپلیکیشن رسمی برای سیستم عامل سیمبین ندارد ولی با کمک Instagraph Uploader می‌توانید وارد محیط این برنامه شوید و عکس‌هایتان را در این شبکه آپلود نمایید. همچنین امکان استفاده از فیلترها نیز در این برنامه وجود دارد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 47 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 70 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار Star Browser یک مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های سیمبین است. این مرورگر که دارای قابلیت‌های استانداردی همچون قابلیت بوکمارک، صفحه خانه‌ی دلخواه، تنظیمات به‌اشتراک‌گذاری، تنظیمات کاربری گسترده، جعبه جستجوی با امکان انتخاب بین ۵ موتور جستجوگر، مرور صفحات به‌صورت تمام‌صحفه و… می‌باشد. همچنین می‌توانید ظاهر برنامه را نیز به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 53 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. هم‌چنین WhatsApp از حجم کمی از اینترنت برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 49 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار CameraPro به‌شما اجازه‌ی دسترسی به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به زوم دیجیتال ۱۱x، لرزش‌گیر عکس، زمان‌بندی عکس‌برداری، اتوفوکس بدون وقفه، Burst، تشخیص چهره، فیلم‌برداری ۷۲۰p و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Kik برنامه خوبی در زمینه ارسال پیام های متنی و صوتی رایگان در فضای مجازی می باشد که با ارائه نسخه جدید این برنامه ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد. شما در این برنامه می توانید تصاویر خود را در عرض چند ثانیه به اشتراک گذارید و براحتی با دوستان خود ارتباط متنی داشته باشید. شما در برنامه می توانید گروه های مختلفی را انتخاب کنید و تنها از طریق نام کاربری معتبر خود وارد شده و با دوستان و آشنایان و خانوده ارتباط نزدیکی داشته باشید. برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا را دارا می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 45 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Avast Mobile Security آنتی ویروس قدرتمندی به منظور محافظت و  حفظ امنیت گوشی های موبایل در مقابل ویروس های خطرناک و ابزارهای جاسوسی می باشد. کاربران توسط  این برنامه می توانند تا ویروس ها و تروجان های موجود را پاکسازی کرده و از از دست رفتن اطلاعات به صورت خواسته و یا ناخواسته جلوگیری نمایید. برنامه همچنین دارای ابزارهای خوبی برای حفظ حریم خصوصی نیز می باشد. این برنامه روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 77 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Easy Voice Recorder برنامه جالب و ساده ای به منظور ضبط صدا به صورت با کیفیت می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا از جلسات خود فایل صوتی با کیفیتی را داشته باشید و یا یادداشت های شخصی خود را به صورت صوت درآورید. این برنامه هیچ گونه محدودین زمانی نداشته و کاربران می توانند تا بدون مشکل و به صورت رایگان از برنامه استفاده نمایند. این برنامه روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 43 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Firefox نسخه اندروید مرورگر محبوب و هوشمند فایرفاکس می باشد که با ارائه خدمات مفید و سریع به یکی از بهترین و سریع ترین مرورگرهای سطح وب تبدیل شده است. کاربران توسط این برنامه می توانند تا حریم خصوصی خود را در اتصاات مختلف اینترنت حفظ نمایند و در نهایت بتوانند تا یک تجربه عالی و بسیار سریع را از مرور در وب داشته باشند. این برنامه روی اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 44 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Fast File Transfer با استفاده از پروتکل های قدرتمند می تواند عملیات انتقال فایل ها را انجام دهید و در نهایت انتقال ساده ای را روی گوشی های اندروید خود داشته باشید. این برنامه می تواند به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر برای تبادل اطلاعات و انتقال اطلاعات در نظر گرفته شود. امکان اجرا روی سیستم های مختلف گوشی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. این برنامه روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 36 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

GT File Recovery یک برنامه قدرتمند به منظور بازیابی فایل های از دست رفته می باشد. کاربران می توانند توسط این برنامه براحتی فایل های خود را بازیابی کرده و کارت حافظه خود را به صورت کامل اسکن نمایند. این برنامه همچنین امکان تعیین فایل های بازیابی شده و امکان دسته بندی آنها را نیز دارا می باشد. این برنامه روی اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 58 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

PicsArt Photo Studio نرم افزار قدرتمندی به منظور ویرایش تصاویر و ارائه فیلتر های ویژه برای زیباسازی تصاویر می باشد که دارای بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد. کاربران این برنامه می توانند تا دوربین خود را بهینه سازی کرده و تصاویر خود را زیباسازی نمایید. این برنامه دارای فیلترهای زیبایی می باشد که می تواند به کلاژ تصاویر پرداخته و از قابلیت های شگفت انگیز برنامه نیز استفاده نمایید. برنامه روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 73 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Hola Launcher لانچر زیبا، سریع و با قابلیت های بسیار زیبا برای کاربران اندروید می باشد. این برنامه دارای آیکن های بسیار با کیفیتی با بیش از ۱۰ هزار آیکن می باشد. شما می توانید تا از ویجت های برنامه نیز استفاده کرده و از پیش بینی وضع هوا نیز استفاده نمایید. امکان تعیین شهرهای مختلف و همچنین زیباساری محیط قفل صفحه اندروید نیز از دیگر بخش های این لانچر زیبا می باشد. این برنامه روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 76 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

BSPlayer Free یک پلیر رایگان با قابلیت های بسیار زیبا برای کاربران اندروید می باشد. شما توسط برنامه می توانند تا ویدئوها و آهنگ های خود را به صورت سریع پخش کرده و بهبود قابل توجهی را در سرعت پخش و کیفیت ارائه فیلم ها داشته باشید. این برنامه از رمزگشایی نیز پشتیبانی کرده و کاربران می توانند تا از سیستم های دوهسته ای و چند هسته ای برنامه نیز استفاده کنند. برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 53 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

VSCO Cam یک نرم افزار به منظور نمایش عالی تصاویر در گوشی های اندروید می باشد. کاربران می توانند تا تصاویر مختلفی را توسط برنامه جمع آوری کرده و تصاویر خود را نیز به اشتراک گذارند. برنامه دارای بخش دیگری نیز به منظور دانلود و ذخیره تصاویر دلخواه می باشد که امکان انتخاب کیفیت را نیز برای کاربران فراهم کرده است. این برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 123 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

بدون شک Panoramic Calc Pro بهترین و حرفه ای ترین ماشین حساب مهندسی برای گوشی های پاکت پی سی یا همان ویندوز موبایل می باشد.  با این برنامه نه تنها یک ماشین حساب مهندسی کامل با قابلیت رسم انواع نمودار خواهید داشت بلکه از امکانات دیگری که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم بهره مند خواهید شد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 63 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Frog Scientific Calculator یک ماشین حساب پیشرفته و مهندسی برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد که این گونه ماشین حساب ها دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نوع ساده هستند که قابلیت محاسبه عبارارت پیچیده ریاضی مانند توابع لگاریتمی را نیز دارند. امیدواریم از این نرم افزار نهایت بهره را ببرید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 52 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌ها از جمله iOS و اندروید وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 38 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Coin Toss نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد. توسط این نرم افزار می توانید حرکت معروف شیر یا خط با سکه را درون موبایل خود تجربه کنید. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی بوده و نیاز به ساین شدن هم ندارد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 75 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه‌نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است. این ورژن از برنامه مختص گوشی‌های سیمبین سری S60v5 است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 120 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 88 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 22,083
  • بازدید کلی : 143,575
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب