loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 84 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (2)

در تابستان سال 2007 م. «شیخ نمر باقر النمر» روحانی فعال اهل شرق عربستان، طرحی سیاسی را ارائه کرد؛ چشم‌انداز و برنامه‌ای سیاسی برای تصحیح و بهبود رابطه‌ی میان نظام سیاسی حاکم و ملت در کشورش.

نمر این طرح را با نام «دادخواست عزت و کرامت» (به زبان اصلی: ريضة العزة والكرامة) به نظام حاکم بر عربستان تقدیم کرد و پس از آن برنامه‌ ابتکاری خود و رویکردی را که منجر به شکل‌گیری آن شده بود در یکی از خطبه‌های جمعه‌اش توضیح داد. او گفت که از طریق طرح ابتکاری دادخواست می‌کوشد مفهوم دولت ملی مبتنی بر عدالت و برابری و قواعد بنیادین آزادی و کرامت، حمایت قانونی از دولت و تقویت آن به واسطه‌ی قوه‌ قضاییه‌ عادل و منصف را ترویج کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 110 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خبرنگار ابنا با دکتر «محمد ستوده آرانی» عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) درباره ساختار نظام بین الملل در عصر پیروزی انقلاب اسلامی ایران به گفتگو نشسته است.

مشروح گفتگو با استاد ستوده در ذیل می آید:

خبرنگار ابنا: انقلاب اسلامی ایران در شرایط نظام دو قطبی رخ داده است و نسل امروز با شرایط بلوک بندی آن دوران آشنایی ندارند. اولین سؤال این است که ساختار نظام بین‌الملل در عصر وقوع انقلاب اسلامی ایران چگونه بود؟

علی مصطفی جعفری بازدید : 42 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

خبر شهادت یک پاسدار ایرانی دیگر در سوریه اعلام شد.

"عبدالصالح زارع بهنمیری" از نیروهای سپاه پاسداران در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

شهید "عبدالصالح زارع بهنمیری" از اهالی روستای "کریم‌کلا بهنمیر" است و این شهید، سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر و چهاردهمین شهید مدافع حرم استان مازندران به شمار می رود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 40 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (0)

رهبر حزب سعادت ترکیه با محکوم کردن هر اقدامی علیه وحدت اسلامی گفت: آنانی که علیه تشیع موضع می‌گیرند، چرا علیه توطئه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا حرفی نمی‌زنند.

«مصطفی کامالاک» رهبر حزب اسلامگرای سعادت ترکیه این مطلب را در سخنرانی خود در نشست آزادی قدس در استانبول عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خنجری است که به قلب جهان اسلام فرو رفته است، افزود: وحدت اسلامی لازمه رهایی قدس و پایان یافتن دردهای مسلمانان است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 104 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

گلوبال ریسرچ در گزارشی فاش کرده که رژیم آل سعود برای ترغیب نخست‌وزیر مالزی جهت سرکوب شیعیان این کشور 700 میلیون دلار به وی رشوه داده بود!

آل سعود در مسیر پروژه شیعه‌ستیزی علاوه بر آموزش و ترویج افکار تکفیری طی چند سال اخیر اقدام به تطمیع و تحریک برخی کشورها برای محدود کردن شیعیان نیز کرده است. اخیرا دادستان کل مالزی، خبر رشوه 681 می‌لیون دلاری آل سعود به نخست‌وزیر مالزی را تأیید کرد اما مدعی شد، این مبلغ رشوه نبوده بلکه هدیه بوده است! کمیته ضد اختلاس کشور مالزی اما «نجیب رزاق» را به اختلاس متهم کرده است. به گزارش مشرق، این اختلاس، پیش از انتخابات مجدد 2013 صورت گرفته است. «رزاق»، که از سال 2009 بر راس قدرت است، طی چند سال اخیر سرکوب شیعیان را در دستور کار خود قرار داده است و اکنون دلیل این سیاست ضدشیعی، برملا شده است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 109 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

داعش جنایت دیگری را در لیبی مرتکب شد.

عناصر این گروه تروریستی دو تن از مردان شهر "سرت" لیبی را به طرز فجیعی اعدام کردند.

تروریست های داعشی جنازه یکی از افراد اعدام شده را به صلیب کشیدند و جنازه او را چندین روز در ملاء عام قرار دادند.

داعش جرم این مردان را جاسوسی بر ضد این گروه تروریستی اعلام کرده است.

گروه تروریستی داعش هم اکنون بخش هایی از لیبی از جمله شهر "سرت" را در اشغال خود دارد و قوانین این گروه تروریستی در این مناطق اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 104 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

داعش جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شد.

این گروه تروریستی دو مرد سوری به نام های "احمد حسین ابوجوهر" و "فارس عبدالعزیز" را در استان حمص اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش جرم این مردان را همکاری اطلاعاتی با نیروهای ارتش سوریه اعلام کرد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 62 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

رسانه های سوریه لحظاتی پیش در خبر فوری اعلام کردند که ارتش سوریه محاصره شهرهای "نبل" و "الزهرا" در حومه شمالی سوریه را شکستند.

نیروهای ارتش سوریه لحظاتی پیش روستای "معرسه الخان" در شمال شهر حلب را آزاد کردند تا محاصره شهرهای نبل و الزهرا شکسته شود.

شهرهای نبل و الزهرا که محل زندگی شصت هزار تن از شیعیان اثنی عشری سوریه است، از بیش از سه سال پیش توسط گروه های تکفیری محاصره شده بود.

منبع:http://fa.abna24.com/

علی مصطفی جعفری بازدید : 86 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

یک نظرسنجی برای انتخاب دیکتاتور سال 2015 توسط بخش خارجی رادیوی دولتی هلند که از سال 1926 برنامه پخش می کند، برگزار شد.

"ادوارد نظرسکی" مدیر عامل سازمان عفو بین الملل در هیئت نظارت برگزاری این نظرسنجی حضور داشته است. همچنین پروفسور "ریانا لستچرت" از دانشکنده حقوق دانشگاه " تیلبورگ" و "فرانک اسکاپر" نویسنده کتاب "ویروس دیکتاتوری" از دیگر اعضای هیئت نظارت بودند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 98 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

سازمان عفو بین الملل روز گذشته 28 دی ماه در گزارشی، از آمار بالای تجاوزات جنسی به زنان آواره سوری و عراقی در اروپا خبر داد.

بر پایه این گزارش، این سازمان طی ماه های گذشته با انجام مصاحبه هایی با برخی از این زنان و اقرار آنها بر این مسئله، این گزارش را منتشر کرده است.

در همین راستا "مسئول پاسخگویی به بحران های غیر دولتی این سازمان" خاطر نشان ساخت: بسیاری از این زنان قربانی، برای اینکه بتوانند از مرزهای مجارستان، کرواسی و یونان عبور کنند تن به خواسته های پلید نیروهای امنیتی این کشورها داده اند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 63 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

مناسبت میلاد امام یازدهم شیعیان خیل عظیمی از زائران و مجاوران با حضور در حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) این عید سعید را در حرم آن امام همام جشن گرفتند.

حرم مطهر رضوی در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) غرق نور بود. صحن و سرای این آستان میعادگاه زائران و عاشقانی است که برای عرض تبریک به محضر مولایشان حضرت امام رضا(ع) مشرف شده‌اند تا از چشمه جوشان معرفت رضوی سیراب شوند.

در صبح میلاد یازدهمین امام شیعیان، نقاره خانه حرم مطهر رضوی نیز شروع به نواختن کرد و بشارت تولد پدر بزرگوار امام زمان(عج) حضرت ابن الرضا؛ امام حسن عسکری(ع) را داد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

مراسم بدرقه خادمانی که به عنوان سفیران کریمه عازم استان‌های مختلف کشور هستند صبح امروز سه شنبه ۲۹ دی ماه ۹۴ با حضور مسئولان آستان برگزار شد.

در این مراسم سفیران کریمه پس از اظهار ارادت و توسل به بانوی کرامت و گرفتن اذن سفر خود را از لحاظ روحی برای سفر استان‌های کشور آماده کردند.

سفیران کریمه پس از رد شدن از زیر قرآن و اسپند برای ایام رحلت حضرت معصومه(س) از امروز به استان‌های مختلف کشور بدرقه شدند.

گفتنی است پیش از این نیز سفیران کریمه برای استان‌های مختلف اعزام شده‌اند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 73 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (1)

ا افتتاح نمایشگاه «طلایه داران نقد وهابیت» دانشگاه علوم اسلامی رضوی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی و بنیاد پژوهش‌های اسلامی با محوریت اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی به ارائه آثار خود پرداختند.

این نمایشگاه صبح امروز با حضور متخصصان، طلاب و کار‌شناسان عرصه وهابیت‌شناسی افتتاح شد که نهادهای مختلف در آن به ارائه آثار خود در این زمینه می‌پردازند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 68 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه‌ی آقای روحانی رئیس‌جمهور درخصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه و عقب‌نشینی طرف‌های مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوشش‌های همه‌ی دست‌اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته‌ی مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.
علی مصطفی جعفری بازدید : 66 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

خبر شهادت یکی از رزمندگان شیعه سوری اعلام شد.

«علی محمد حلاق» از جوانان شهر شیعه نشین نبل در درگیری با تروریست های داعشی در شهر دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

طی روزهای اخیر درگیری های شدیدی بین ارتش و نیروهای مردمی سوریه با تروریست های داعش در شهر دیرالزور در شرق سوریه رخ داده است.

از ابتدای ناآرامی ها در سوریه تاکنون هزاران تن از جوانان شیعه سوری در نبرد با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف این کشور به شهادت رسیدند.

شیعیان اثنی عشری سوریه دو درصد جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و از ابتدای جنگ در این کشور به صورت مستمر هدف حملات گروه های تکفیری قرار گرفتند.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 22,131
  • بازدید کلی : 143,623
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب