loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 418 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کامل بازی Mortal Kombat X تحت عنوان Complete توسط گروه ریلودد عرضه شد! این نسخه از بازی، تمامی آپدیت های بازی را داراست و تمامی محتویات پرمیوم بازی در این نسخه گنجانده شده است. تمامی دی ال سی های بازی که تا به امروز عرضه شده در این نسخه قرار دارند و شما نیاز به هیچ گونه Patch و آپدیتی دیگر نخواهید داشت. به راحتی می توانید از نسخه نهایی بازی لذت ببرید و هیچ گونه باگ و ایرادی را نداشته باشید. هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X Complete PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹٫۳GB اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X Complete برای PC

در نمایش امسال E3 مشخص گردید، که داستان ادامه بازی قبلی است، با کمی تفاوت که پیش تر گفتم و شاید تفاوت های بیشتری که در ادامه مشخص می گردد. داستان بازی بیست و پنج سال به پیش می رود و شخصیت های جدید تاثیر زیادی بر روی گیم پلی می گذارند. در مقابل این که این تاثیر در کنار شخصیت های پیشین (این بار نسل هشتمی ) روی می دهد. شخصیت هایی که تا کنون مشخص گردیده اند، اسکورپیون و ساب زیرو از نسخه های قبل هستند و ۴ شخصیت D`vorah, Ferra/ Torr, Cassie Cage, Kotal Kahn هم معرفی شده اند. D`vorah همان شخصیتی است، که همراه پرنده ها و حشرات بود و در تریلر حضور داشت. Ferra/Torr هم دو شخصیت در کنار هم هستند، که یکی سوار دیگری است و برخی فنون دو نفره را اجرا می کنند. (فیتالیتی اش شبیه نوب سایبات دو نفره بود) Cassie Cage دیگر شخصیت جدید بازی است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید است و حرکاتش ترکیبی از این دو نفر است. Kotal Kahn هم دیگر شخصیت بازی است، او خدای جنگ آزتک است. دیگر شخصیت های بازی که با آن ها از بازی قبل آشنایی داریم، هم به اذعان بون ممکن است پا به سن گذاشته و پیر باشند!

گیم پلی بازی مهم ترین بخش یک بازی است، به خصوص اگر در سبک مبارزه ای باشد. در چند تریلری که از بازی منتشر شده است، بدیهی گریدیده است، که باز هم بازی مثل دو بازی گذشته این استودیو، دو بعدی با شخصیت های سه بعدی است. ترکیبی از دو بازی Injustice Gods Among Us و Mortal Kombat 9 در بازی قرار دارد. مبارزان می توانند، از اجسام موجود در محیط استفاده کنند و دشمنانشان را آسیب بزنند. در تریلر دیده شد، که اسکورپیون از روی یک شاخه تاب خورد و لگدی را به ساب زیرو زد. همین طور در صحنه ای دیگر ساب زیرو شاخه ای از درخت کند و آن را یخ زد و از آن مثل یک سلاح بر علیه اسکورپیون استفاده کرد. ساب زیرو از قدرت یخی اش استفاده کرد و قالب یخی خودش را ساخت و آن را به سمت اسکورپیون پرتاب کرد. اسکورپیون هم از قدرت های آتشی اش استفاده کرد. نگه داشتن چند ثانیه ای حریف، یا سوزاندن دشمنش.

همانند بازی Street Fighter دو مبارز می توانند از قدرت های پرتابی استفاده کنند. هر دوی مبارزان اسکورپیون و ساب زیرو توانایی جمع کردن یک توپ انرژی و پرتابش به سمت حریف را داشتند. ضربات کلاسیک هم در بازی وجود دارد، همان طوری که اسکورپیون و ساب زیرو این ضربات کلاسیک را داشتند، احتمال می رود، دیگر شخصیت های موجود در بازی هم همین گونه باشند. Slide Kick و Iceball ساب زیرو در مقابل Spear Attack و Teleport قرار می گیرند. البته، اسکورپیون یک گونه پیشرفته از ضربه نیزه اش را داشت، که روی هوا و با دو نیزه انجام می شد.

تغییرات بسیار زیادی در ساختار بازی اتفاق افتاده است، که برخی از طرفداران قدیمی این بازی را نگران کرده است. طرفدارانی که بیشتر از ۱۰ سال همیشه همراه این بازی بوده اند. اد بون در سال های پیش در بسیاری از مصاحبه ها از این تغییر استقبال کرده بود. او پس از مورتال کامبت آرماگدون به صراحت اعلام کرد، که دوست دارد تمام راسترهای بازی را عوض کند و راسترهای جدیدی را وارد بازی کند. بالاخره این تغییرات از یک جایی اتفاق می افتاد و مثل این است که او این کار را در این نسخه انجام داده است. به احتمال ۷۰ درصد دیگر خبری از شخصیت های قدیمی حتی لیو کنگ و رایدن و جانی کیج هم نخواهد بود. نینجاها به غیر از ساب زیرو و اسکورپیون دیگر در بازی نخواهند بود و حتی نوب سایبات هم اسم اد بون هم از بازی خط خورده است.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

علی مصطفی جعفری بازدید : 110 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

| آپدیت ورژن 5 بازی FIFA 16 اضافه شد… |

بازی فیفا FIFA 16 طی چند سال اخیر و بخصوص با شروع دوران نسل هشتم کنسول ها سری FIFA با استفاده از قدرت آنها توانسته است گوی سبقت را در محبوبیت از رقیب خود  یعنی سری PES بدزد و به محبوب ترین سری در حال ساخت EA Sport تبدیل شود. بازی فیفا ۱۶ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و در سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم های PC , PlayStation 3 , PS4 , Xbox 360 و Xbox One به بازار عرضه شد. برای اولین بار در تاریخ سری بازی های فیفا که تا به امروز بیش از ۲۰ نسخه از آن روانه بازار شده است , بازی این اجازه را به شما می دهد تا از میان ۱۲ تیم ملی بانوان که به صورت گلچین انتخاب شده اند یک تیم را برگزیده و به صورت آنلاین و یا آفلاین به رقابت با سایر تیم ها بپردازد. جالب است بدانید تیم های ملی بانوان تنها می توانند در مقابل بانوان به میدان روند و خبری از تقابل میان بانوان با تیم ملی یا باشگاهی آقایان نخواهد بود بنابراین شما در فیفا ۱۶ هرگز شاهد رقابت میان Sydney Leroux با Cristiano Ronaldo نخواهید بود. EA Sports همچنین سیستم جدیدی را در بخش Career Mode معرفی نمود که با استفاده از آن می‌توانید بازیکنان خود را تمرین بدهید تا پیشرفت کنند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 60 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.03.01-RELOADED اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 49 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|دیتاپک DataPack.v4.0-BAT به پست اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 36 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 Ultimate Team Edition PC-Proper.CPY

|نسخه کرک سالم و نهایی CPY بازی به پست اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 91 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی Autobahn Police Simulator یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Z-Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Aerosoft GmbH برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . شبیه ساز پلیس بزرگراه اولین شبیه سازی است که به طور واقع بینانه ای زندگی کاری یک افسر پلیس در اتوبان آلمان را به تصویر می کشد . در عملیات های متعدد و متنوع , پلیر مسئول اعمال نظم و قانون در سریع ترین جاده های اروپا است . علاوه بر ۴۰ ماموریت با محوریت وظایف روزانه پلیس اتوبان , بازی این اجازه را به شما می دهد تا از حالت Free Play لذت ببرید . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبسایت دانلود ها دریافت نمایید .

Autobahn Police Simulator PC-RELOADED

علی مصطفی جعفری بازدید : 58 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی MadOut Ice Storm با سبک ماشین سواری ، مسابقه ای و جنگی است که توسط کمپانی Nuligine تولید و عرضه شده است . شما در بازی باید با ماشین های دیگر به مسابقه بپردازید و با استفاده از سلاح ها و ابزاری که دارید با حداکثر سرعت آن ها را از مسیر خارج کنید و از بین ببرید ، در بازی شما می توانید از سلاح های گوناگونی چون موشک ، رگبار و… استفاده نمایید ، ماشین های خود را در طول مراحل مختلف ارتقا دهید و از مسابقه و از بین بردن دیگر رقیبان خود لذت ببرید .هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید .

MadOut Ice Storm PC-TiNYiSO

علی مصطفی جعفری بازدید : 73 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

قدرت بی نهایت بدون ترمز! هیجان موجود در پیست های سرعت را تجربه کنید. عنوان FIM Speedway Grand Prix 15 برترین شبیه ساز برای عناوین پیست سرعت می باشد که تا به حال عرضه شده است. این بازی تحت لیسانس BSI Speedway Limited می باشد که باعث شده تا این عنوان هرچه بیشتر و بهتر بتواند شبیه سازی را در عنوان یک بازی رایانه ای انجام دهد. مهارت و تاکتیک های خود را برای دست یافتن به مقام قهرمان جهان در تمامی استادیوم ها و وقایع ورزشی Grand Prix 2015 نشان دهید!

FIM Speedway Grand Prix 15 PC-RELOADED

علی مصطفی جعفری بازدید : 116 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.

DiRT Rally PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.02-BAT اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 94 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Sebastien Loeb Rally Evo یک بازی جدید با سبک مسابقه ای،شبیه سازی،ورزشی که در سال ۲۰۱۶ توسط Milestone S.r.l. ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر منتشر می‌شود. تجربه جدیدی از بهترین اتومبیل رانی و رالی است که از گذشته تا به امروز کاربران خاص خودش را دارد و در بهترین رویدادهای صوفس (جاده) در سراسر جهان داشته باشید. این سرکتی که این بازی را ساخته است فقط در زمینه ساخت بازی‌های مسابقه ای فعالیت می‌کند و بنابراین می‌تواند یک بازی مختص علاقه مندان به رالی بسازد. ,یک بازی مسابقه رالی,با راننده معروف سباستین لوئب می‌باشد.شما در این بازی,باید با سباستین لوئب,کوه‌ها,مناطق برفی و…. را طی کنید!و در مسابقات رالی خود پیروز شوید. دموی این عنوان که در سبک مسابقات رالی است، شامل اتومبیل‌هایی چون Mini Cooper S( دهه ۷۰)، Peugeot R5 و Polo Rally Car می‌باشد.

Sebastien Loeb Rally EVO PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 72 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

INFRA شما را به دنیایی با تحلیل های ساختاری دعوت می کند! شما بایستی در این بازی ایرادات ساختاری موجود را بررسی کنید. در مدت زمان کوتاهی پس از اینکه شما برای این ماموریت اعزام می شوید، ماموریت شما تغییر پیدا می کند! دیگر محیط زیست و ساختارها برای شما مهم نیست و شما تنها باید تلاش کنید تا جان خود را از نجات دهید! آسیب هایی که در گذشته وارد شده و ممکن است جان شما را به خطر بیاندازند. عنوان INFRA در سبک ماجراجویی و ایندی توسط کمپانی Loiste Interactive توسعه و انتشار پیدا کرده است.

INFRA – Part I PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Darkest Dungeon یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Red Hook Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما رهبری و آموزش سربازانی را برعهده دارید که در نگاه اول عادی به نظر نمی رسند . وارن های از یادرفته , خانه هایی مخروب , استرس ، قحطی ، بیماری و تاریکی به همه جا هجوم آورده است . قدرت دشمنان غیر قابل تصور است . در طی بازی و کشف اسرار عجیب و غریب با دشمنان متفاوتی روبرو خواهید شد که باید از استراتژی ها و توانایی های هرکدام از شخصیت ها برای پیروزی در نبرد استفاده کنید . در این بازی از سیستم مبارزه جدید استفاده شده است و این اجازه را به پلیر می دهد تا بتواند آنچه را در ذهن دارد در میدان نبرد پیاده کند . نکته جالب در این نسخه , هیجانی است که هنگام نبردها به پلیر منتقل می شود و به نوعی در برخی مراحل پلیر دچار استرس می شود . اگر در ابتدای بازی قهرمانان شما دارای قدرت های کمی بودند اصلا نگران نباشید زیرا هرچه پیش روید بر توانایی و قدرت آنها افزوده شده و بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از امتیازات به دست آمده تجهیزات و سلاح های مورد نیاز را تهیه کنید .

Darkest Dungeon PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 116 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

Defunct یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و ماشین سواری می باشد که بر روی جریان، سرعت و دنیایی از تقابل متمرکز می باشد. شما در این بازی در نقش یک ربات خراب شده می باشد که به طور ناگهانی با کشتی عظیمی برخورد کرده و به دنیایی قبل از بشریت بر روی زمین بازگشته است این زمان، زمانی است که توسط ربات ها تسخیر شده است! شما باید قبل از اینکه دیر بشود به کشتی خود بازگردید. عنوان جدید Defunct توسط کمپانی Freshly Squeezed توسعه داده شده و کمپانی SOEDESCO Publishing آن را منتشر کرده است.

Defunct PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 589 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

هرچیزی که درباره ی جنگیدن می دانید را فراموش کنید! عنوان جدید و محبوب Cobalt به شما امکانات و حرکاتی را می آموزد که در هیچ بازی دیگری ندیده اید. این عنوان در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی توسط کمپانی Oxeye Game Studio توسعه داده شده و Mojang آن را منتشر کرده است. اسرار نهان یک سازمان پنهان در سیاره ای دیگر را با جنگیدن جویا شوید، در چالش ها شرکت کنید و رهبران خود را فرماندهی کنید. هم چنین در این بازی شما می توانید با سایر دوستان خود به صورت آفلاین و یا آنلاین به مبارزه بپردازید.

Cobalt PC-HI2U

علی مصطفی جعفری بازدید : 74 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یک عنوان زیبا در سبک اکشن ، مبارزه ای است که در سال ۲۰۱۵ توسط Vicious Cycle Software ساخته و توسط کمپانی Little Orbit برای پلتفرم های Nintendo 3DS / XBOX 360 / Wii U / PS3 / PC و کنسول های نسل هشتم XBOX One / PS4 روانه بازار شده است. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 163 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی "لگو انتقام جویان" دومین بازی از سری بازی های لگو مارول است . حتما با نسخه ی قبلی این بازی یعنی lego marvel super heroes آشنایی دارید البته بازی "لگو انتقام جویان" ادامه ی بازی لگو مارول نمیباشد . داستان این بازی بر اساس فیلم های کمیک بوکی موفق انتقام جویان و انتقام جویان : عصر اولتران است . البته کلا داستان دنیای سینمایی مارول را روایت میکند . این بازی حتما بازی موفقی خواهد بود . قدرتمندترین قهرمانان روی زمین در مقابل بزرگ ترین تهدید ها می ایبستند و دنیا را نجات میدهند . در این بازی هم از دیالوگ های شخصیت های خود فیلم استفاده شده . در واقع در این بازی ۱۰۰ کاراکتر مارولی وجود دارد که فعلا ۴۳ کاراکتر معرفی شدند . کاراکتر هایی هم هستند که در سری فیلم های انتقام جویان حضور نداشتند ولی بودن آنها شما را هیجان زده خواهد کرد

LEGO MARVELs Avengers PC-RELOADED

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 22,150
  • بازدید کلی : 143,642
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب