loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 102 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)
(94/8/22) تغییرات:

- نسخه جدید و رسمی مایکروسافت تحت عنوان «Windows 10 v1511 Build 10586» بر روی سایت قرار گرفت!
- این نسخه از ویندوز کاملاً رسمی و بدون هیچ‌گونه دست‌کاری بوده و توسط شرکت Microsoft ارائه شده است.
- این نسخه ویندوز دربردارنده تمامی آپدیت‌های منتشر شده تا تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۴ است.
- هر دو نسخه این ویندوز بر روی یک DVD معمولی (4.7 گیگابایتی) رایت می‌شود.

Windows 10 جدیدترین نسخه و نسل جدید سیستم عامل ویندوز بوده که به تازگی منتشر و جایگزین Windows 8.1 شده است. اینطور که به نظر می‌رسد Windows 10 با قابلیت‌های فراوان و جدید خود می‌تواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد. تغییرات گسترده و بسیاری در Windows 10 انجام شده به طوری که این نسخه از ویندوز را تبدیل به یک عضو جدید خانواده Windows کرده است. مهم‌ترین هدف مایکروسافت در Windows 10 یکپارچه سازی تمامی سیستم عامل‌های مبنی بر ویندوز است، به طوری که یک سیستم عامل واحد برای تمامی دستگاه‌ها نظیر دسکتاپ‌ها، لپ تاپ‌ها، سیستم‌های توکار، تلفن‌های همراه هوشمند و Xbox One تهیه شده است که به طور یکنواخت با یکدیگر ارتباط دارند و بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری می‌توانند به یکدیگر متصل شوند و کنترل همگی آن‌ها هرچه آسان‌تر و پیشرفته‌تر شود.

Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بهبود یافته است، هستهویندوز به طور وسیعی تغییر پیدا کرده و بسیاری از مشکلات Windows 8 برطرف گردیده است؛ مایکروسافت با ارائه Windows 10 امیدوار است تا بتواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را کسب کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 75 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

آپدیت 94/2/27 : (لینک اصلاح شد)

بعد از انتشار نسخه ویندوز 8 توسط مایکروسافت، کاربران بسیاری از این ویندوز جدید ناراضی بودند و شرکت با سیل عظیمی از نارضایتی ها روبرو شد.

 

از این رو مایکروسافت دست به تغییرات اساسی در ویندوز 8 زد و اصلاحیه های زیادی را در آن ایجاد کرد به طوری که دیگر یک ویندوز جدید محسوب میشد.

 

بعد از شکستی که مایکروسافت در ویندوز ویستا داشت نمیخواست تا شاهد شکست دیگری این بار در ویندوز 8 باشد. از این رو سریعا دست به تغییرات اساسی زد، از این تغییرات میتوان به حذف صفحه مترو در استارت ویندوز اشاره کرد. که کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیما وارد محیط آشنا و دوست داشتنی دسکتاپ میشوند.

 

از دیگر تغییرات، بازگشت دکمه استارت (البته با کارایی متفاوت) در ویندوز بود. که با این دکمه به صفحه جدید مترو هدایت میشوید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این سیستم عامل و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 125 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

به روز رسانی :

1394/09/22 آپدیت دسامبر 2015 اضافه شد .

سیستم عامل ویندوز Windows 7 آپدیت دسامبر 2015 همراه با آخرین آپدیت ها و قابلت فعالسازی برای سیستم های 32 و 64 بیتی اضافه شد . سیستم عامل ویندوز Windows 7 ، هفتمین نسخه سیستم عامل های عرضه شده از شرکت مایکروسافت می باشد که در سال 2009 معرفی شد . هسته اصلی این نسخه از ویندوز NT گرفته شده و برای بهبود نسخه قبلی یعنی Windows Vista عرضه شده است . امکانات بسیار جالبی در این نسخه از ویندوز اضافه شده که دلیل مناسبی برای استفاده نکردن از ویندوز ویستا هستند . سه نرم افزار پر کاربرد Internet Explorer ، Windows Media Player و Windows Media Center در این نسخه بروز رسانی شدند و بسیاری از نقص های آنها برطرف شده است . سیستم عامل ویندوز Windows 7 جزو بزرگترین افتخار مایکروسافت بحساب می آید بطوریکه طبق آمار سایت آمازون در مدت 6 ماه بیشتر از 100 میلیون نسخه در سراسر جهان از این ویرایش ویندوز سفارش  و بیش از 650 میلیون لایسنس از طریق آمازون خریداری شده است . سهم بازار از خرید ویندوز 7 هم اکنون بیشتر از 50 درصد می باشد که نشان می دهد بیشتر مردم جهان از این نسخه از ویندوز استفاده می کنند .

علی مصطفی جعفری بازدید : 98 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

ویندوز ویستا، نسل جدید سیستم عامل های شرکت مایکروسافت است که سرانجام پس از سال ها انتظار و با صرف میلیارد ها دلار هزینه، نسخه نهایی آن در تاریخ 30 ژانویه 2007 عرضه و فروش رسمی آن در سراسر جهان آغاز شد.

ویندوز ویستا در 7 نسخه با قابلیت های مختلف عرضه شده است:
- Vista Starter Edition 
این نسخه تنها مخصوص بازار های خاصی نظیر کشور های در حال توسعه خواهد بود. قیمت آن نسبت به سایر نسخه ها به میزان محسوس کمتر است. امکانات آن کاملا محدود است, به عنوان مثال تنها امکان اجرای سه برنامه همزمان در این سیستم عامل وجود دارد.
- Vista Home Basic Edition
. چیزی شبیه به نسخه Home ویندوز XP و نسبت به نسخه های حرفه ای ویستا برخی قابلیت های موجود برای این نسخه غیر فعال شده است.
- Vista Premium Vista Edition Vista
نسخه کامل خانگی ویندوز ویستا است. این ورژن دارای قابلیت Media Center نیز می باشد.
- Vista Professional Edition
نسخه حرفه ای
- Vista Small Business Edition
داری برخی سرویس های اشتراکی مایکروسافت است.
- Vista Enterprise Edition
مخصوص مدیران IT, همراه با Virtual PC و امکان رمز گذاری کامل.
- Vista Ultimate Edition

کاملترین نسخه ویندوز ویستا، این نسخه بهترین سیستم عاملی که تاکنون برای کامپیوتر های شخصی ارائه شده است میباشد. امکان بهینه سازی عملکرد آن برای کاربران مختلف وجود دارد. این ورژن تلفیق قدرتمندی از نسخه کامل خانگی Premium Vista Edition و نسخه حرفه ای Professional Edition است. بنابراین دارای تمامی قابلیت های هر دو نسخه خانگی و پیشرفته خواهد بود. علاوه بر این ابزار های ویژه ای برای ساخت Podcast  و همچنین قابلیت های جدیدی برای Game به آن اضافه شده است. سرویس های آنلاینی به نام Club نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این ویژگی به کاربران امکان دسترسی خاص به موزیک ها و ویدئو ها را می دهد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 478 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

Gold Windows XP SP3 2016 نسخه جدید مایکروسافت ویندوز xp نسخه گولد یا طلایی را امروز برای شما آماده کرده ایم البته بسیاری هنوز از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. این سیستم عامل که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد می‌توانید امروز آن را از سایت دانلود سافت ور دریافت کنید. این نسخه از ویندوز که شامل آخرین به روز رسانی‌هاست و به صورت خودکار می‌توانید آپدیت را انجام دهید و شامل تمام درایورهای استاندارد(صوتی،تصویری،شبکه) و نرم افزار‌های اضافه که کاربر می‌تواند نصب نماید. هم اکنون می‌توانید نسخه جدید و گولد ویندوز اکس پی Gold Windows XP را از دانلود سافت ور دریافت کنید.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 22,199
  • بازدید کلی : 143,691
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب