loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 46 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

نرم افزارهای آفیس برای همه شناخته شده است و نیازی به ارائه توضیحات اضافی نیست. همانطور که میدانید آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارها می باشد و اگر روی سیستم نصب نباشد مسلما در طول کار با آن با مشکلاتی برخورد خواهید کرد. به هرحال امروزه با افزایش استفاده از حافظه های فلش امکاناتی وارد مصرف شده است که میتواند مشکلات فراوانی را رفع کند. یکی از این مشکلات که نصب نبودن آفیس روی سیستم های مورد استفاده می باشد نیز با داشتن یک فلش مموری و حافظه USB قابل رفع است. دانلودها مجموعه آفیس قابل حمل و مخصوص حافظه های USB را فراهم آورده است که درون این مجموعه نرم افزارهای محبوب آفیس نسخه ۲۰۰۷ یعنی Word ، Excel ، Access Powerpoint ، Picture Manager ، Clip Organiser و Diagnostics وجود دارد. با دانلود این مجموعه و قرار دادن آن روی حافظه usb خود میتوانید در هرجا آفیس ۲۰۰۷ را به همراه داشته باشید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 108 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 96 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Microsoft Office 2016 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 38 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 118 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

Microsoft Office 2003 مجموعه مفید از ابزار های مورد نیاز و کاربردی در زمینه های مختلف می باشد که توسط مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز، در 21 اکتبر سال 2003 نوشته و توزیع شده است.این نسخه یکی از موفقیت های Office XP می باشد. تغییر لوگوی مایکروسافت و همچنین اضافه شدن دو برنامه کاربردی جدید InfoPath و OneNote اولین بار در این نسخه از آفیس به وقوع پیوسته است. OneNote یک برنامه یادداشت برداری و سازماندهی متن، یادداشت های دست نویس یا نمودارها و ... می باشد. Office 2003 اولین نسخه ای است که از آیکون ها و رنگ بندی استایل Windows XP، در آن استفاده شده است.

برنامه های اصلی این مجموعه شامل Word, Excel, PowerPoint و Access می باشد، که علاوه بر این ها Outlook 2003 به صورت قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی تغییر کرده است.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 22,043
  • بازدید کلی : 143,535
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب