loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 84 پنجشنبه 22 بهمن 1394 نظرات (2)

در تابستان سال 2007 م. «شیخ نمر باقر النمر» روحانی فعال اهل شرق عربستان، طرحی سیاسی را ارائه کرد؛ چشم‌انداز و برنامه‌ای سیاسی برای تصحیح و بهبود رابطه‌ی میان نظام سیاسی حاکم و ملت در کشورش.

نمر این طرح را با نام «دادخواست عزت و کرامت» (به زبان اصلی: ريضة العزة والكرامة) به نظام حاکم بر عربستان تقدیم کرد و پس از آن برنامه‌ ابتکاری خود و رویکردی را که منجر به شکل‌گیری آن شده بود در یکی از خطبه‌های جمعه‌اش توضیح داد. او گفت که از طریق طرح ابتکاری دادخواست می‌کوشد مفهوم دولت ملی مبتنی بر عدالت و برابری و قواعد بنیادین آزادی و کرامت، حمایت قانونی از دولت و تقویت آن به واسطه‌ی قوه‌ قضاییه‌ عادل و منصف را ترویج کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 169 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)

در این پست حل تمرین کامل تمامی فصل های ریاضی پایه نهم رو براتون قرار دادیم. در این حل تمرین پاسخ همه بخش‌های درس اول ریاضی پایه نهم وجود دارد.

این حل تمرین به صورت صفحه به صفحه طراحی شده و پاسخ کوچکترین سوالات نیز در این حل تمرین وجود دارد. تمام پاسخ ها به همراه راه حل و تشریحی می‌باشد.

شما میتوانید این حل تمرین را به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود فرمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 94 پنجشنبه 13 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی فیلم The Avengers 2012 انتقام جویان با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم اونجرز The Avengers 2012 دوبله فارسی و با کیفیت عالی بلوری

 

 

 

 


علی مصطفی جعفری بازدید : 317 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نعت فرهان علی قادری - پاکستانی

برای دانلود و یا پخش آنلاین به آدرس زیر مراجعه کنید:

                                                http://www.enaats.com/Naats/Farhan_Ali_Qadri.aspx

علی مصطفی جعفری بازدید : 75 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

شما باید سربازان خود را هدایت کرده و با دشمنان مبارزه کنید. مناطق تحت اشغال را به نظارت خود درآورید. بازی در میان دریاها و جنگل ها توسط سلاح های گوناگون مثل توپ ، اسلحه های انفرادی و.. است. برای دفاع از شهر خود دور شهر خود را دیوار می کشید و برج هایی برای تیر اندازی به سوی دشمن می سازید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 499 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

TurboFTP 6.30 Build 862 نرم افزار قدرتمند و سریعی است که جهت رد و بدل اطلاعات به FTP سرورها بکار میرود. این نرم افزار با پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون SSL/TLS وSFTP,SH2 به Upload و Download فایل ها بین کامپیوتر شما و دیگر سرورها پرداخته و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این برنامه پس ازنصب در System Try ویندوز نشسته و همیشه در دسترس وب مسترها می باشد.

password  انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 982رمز فایل: www.downloadha.com

download  انتقال سریع فایل ها به سرورهای FTP با TurboFTP 6.30 Build 982دانلود با حجم۹ مگابایت

علی مصطفی جعفری بازدید : 83 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش«شیعه نیوز»، «مسجد فیصل» بزرگترین مسجد آسیای جنوبی و ششمین مسجد بزرگ جهان است که در پایتخت پاکستان قرار دارد. این مسجد که در مساحتی به وسعت 5000 متر مربع بنا شده ظرفیت 300 هزار نمازگزار را دارد.

 

مسجد فیصل که بزرگترین مسجد جهان در سال‌‌های 1986 تا 1993 میلادی شناخته شده بود به عنوان مسجد ملی پاکستان ثبت شده است.

 

بیش از 17 معمار از سراسر جهان طرح‌های متفاوتی برای ساخت مسجد فیصل ارائه کردند که سرانجام طرح معماری از کشور ترکیه برای تکمیل ساخت آن پذیرفته شد.

 

در عکس‌های زیر تصاویری زیبا از مسجد فیصل را مشاهده می‌کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 120 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

پاکستان سرزمین قله‌های بلند؛ شما باید با جاذبه‌های فرهنگی و زیبایی‌های طبیعت پاکستان آشنا شوید.

دریاچه‌های زیبا، کوه‌های سر به فلک کشیده، کوهستان‌های پوشیده از برف و سبزه زارهای پوشیده از گل، فقط بخشی از طبیعت بکر پاکستان است که تلاش داریم آنها را معرفی کنیم.

علی مصطفی جعفری بازدید : 152 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

QMobile یکی از پر طرف دار ترین موبایل های خواورمیانه می باشد که به علت تحریم و .... به ایران صادر نمی شود . اکنون ما تصمیم گرفتیم که QMobile Noir Z10 Price & Specs را به شما به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی کنیم.

علی مصطفی جعفری بازدید : 150 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

امروزه اهمیت زیبایی نوشتار و خوش خطی بر هیچکس پنهان نیست و در جهانی که زبان بین المللی انگلیسی شناخته میشود، علاوه بر اینکه ما باید با خوشنویسی زبان فارسی آشنایی داشته باشیم؛ لازم است که با زیبایی نویسی در زبان انگلیسی و قواعد خوشنویسی در این زبان آشنا شویم.

در کتاب حاضر شما بیشتر با قواعد خوشنویسی زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 109 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

Windows Movie Maker 6.0 برنامه ای که می‌توانید عکس‌های خانوادگی خود را به راحتی به شکل اسلاید و یا فیلم در آورید و روی این عکس‌ها افکت‌های بسیار زیبا و متنوع قرار دهید. البته در نسخه ی جدید این نرم افزار افکت‌های گوناگون و جدیدی در برنامه قرار داده شده است.

شما می‌توانید روی تصاویر خود هر آهنگی را که دوست دارید و احساس می‌کنید به فضای عکس‌هایتان می‌خورد بچسبانید و در نهایت از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر عکس‌ها می‌توانید فیلم‌های خود را نیز در کنار هم قرار دهید و همچنین آنها را ویرایش نمایید.

مووی میکر در ویندوز ایکس پی (XP) به پیش فرض روی سیستم عامل موجود بود اما در ویندوز ۷ و ویندوز ۸ این نرم افزار وجود ندارد و باید آن را دانلود و نصب نمایید.

توانایی‌ها و مزیت‌های نرم افزار Windows Movie Maker :

– با مووی میکر می‌توانید به آسانی عکس‌ها و فیلم‌های خود را انتخاب و ساماندهی نمایید و آنها را به فیلمی‌جدید تبدیل نمایید.

– با این نرم افزا می‌توانید به فیلم‌ها و عکس‌های خود متن ، افکت‌های گوناگون و … بیافزایید و کارهای دلخواه خود را در آن اعمال نمایید.

– با استفاده از Movie Maker فیلم خود را در سایت خود ، یوتیوب ، فیس بوک ، ویندوز لایو ، اسکای درایو و بسیاری جاهای دیگر به اشتراگ بگذارید. درست با استفاده از Windows Movie Maker.

-در نسخه‌های قبلی برای گذاشتن آهنگ ، حتما باید از فرمت WAV استفاده می‌کردید ولی در این نسخه ی جدید علاوه بر WAV فرمت MP3 نیز پشتیبانی می‌شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 418 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کامل بازی Mortal Kombat X تحت عنوان Complete توسط گروه ریلودد عرضه شد! این نسخه از بازی، تمامی آپدیت های بازی را داراست و تمامی محتویات پرمیوم بازی در این نسخه گنجانده شده است. تمامی دی ال سی های بازی که تا به امروز عرضه شده در این نسخه قرار دارند و شما نیاز به هیچ گونه Patch و آپدیتی دیگر نخواهید داشت. به راحتی می توانید از نسخه نهایی بازی لذت ببرید و هیچ گونه باگ و ایرادی را نداشته باشید. هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X Complete PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹٫۳GB اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X Complete برای PC

در نمایش امسال E3 مشخص گردید، که داستان ادامه بازی قبلی است، با کمی تفاوت که پیش تر گفتم و شاید تفاوت های بیشتری که در ادامه مشخص می گردد. داستان بازی بیست و پنج سال به پیش می رود و شخصیت های جدید تاثیر زیادی بر روی گیم پلی می گذارند. در مقابل این که این تاثیر در کنار شخصیت های پیشین (این بار نسل هشتمی ) روی می دهد. شخصیت هایی که تا کنون مشخص گردیده اند، اسکورپیون و ساب زیرو از نسخه های قبل هستند و ۴ شخصیت D`vorah, Ferra/ Torr, Cassie Cage, Kotal Kahn هم معرفی شده اند. D`vorah همان شخصیتی است، که همراه پرنده ها و حشرات بود و در تریلر حضور داشت. Ferra/Torr هم دو شخصیت در کنار هم هستند، که یکی سوار دیگری است و برخی فنون دو نفره را اجرا می کنند. (فیتالیتی اش شبیه نوب سایبات دو نفره بود) Cassie Cage دیگر شخصیت جدید بازی است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید است و حرکاتش ترکیبی از این دو نفر است. Kotal Kahn هم دیگر شخصیت بازی است، او خدای جنگ آزتک است. دیگر شخصیت های بازی که با آن ها از بازی قبل آشنایی داریم، هم به اذعان بون ممکن است پا به سن گذاشته و پیر باشند!

گیم پلی بازی مهم ترین بخش یک بازی است، به خصوص اگر در سبک مبارزه ای باشد. در چند تریلری که از بازی منتشر شده است، بدیهی گریدیده است، که باز هم بازی مثل دو بازی گذشته این استودیو، دو بعدی با شخصیت های سه بعدی است. ترکیبی از دو بازی Injustice Gods Among Us و Mortal Kombat 9 در بازی قرار دارد. مبارزان می توانند، از اجسام موجود در محیط استفاده کنند و دشمنانشان را آسیب بزنند. در تریلر دیده شد، که اسکورپیون از روی یک شاخه تاب خورد و لگدی را به ساب زیرو زد. همین طور در صحنه ای دیگر ساب زیرو شاخه ای از درخت کند و آن را یخ زد و از آن مثل یک سلاح بر علیه اسکورپیون استفاده کرد. ساب زیرو از قدرت یخی اش استفاده کرد و قالب یخی خودش را ساخت و آن را به سمت اسکورپیون پرتاب کرد. اسکورپیون هم از قدرت های آتشی اش استفاده کرد. نگه داشتن چند ثانیه ای حریف، یا سوزاندن دشمنش.

همانند بازی Street Fighter دو مبارز می توانند از قدرت های پرتابی استفاده کنند. هر دوی مبارزان اسکورپیون و ساب زیرو توانایی جمع کردن یک توپ انرژی و پرتابش به سمت حریف را داشتند. ضربات کلاسیک هم در بازی وجود دارد، همان طوری که اسکورپیون و ساب زیرو این ضربات کلاسیک را داشتند، احتمال می رود، دیگر شخصیت های موجود در بازی هم همین گونه باشند. Slide Kick و Iceball ساب زیرو در مقابل Spear Attack و Teleport قرار می گیرند. البته، اسکورپیون یک گونه پیشرفته از ضربه نیزه اش را داشت، که روی هوا و با دو نیزه انجام می شد.

تغییرات بسیار زیادی در ساختار بازی اتفاق افتاده است، که برخی از طرفداران قدیمی این بازی را نگران کرده است. طرفدارانی که بیشتر از ۱۰ سال همیشه همراه این بازی بوده اند. اد بون در سال های پیش در بسیاری از مصاحبه ها از این تغییر استقبال کرده بود. او پس از مورتال کامبت آرماگدون به صراحت اعلام کرد، که دوست دارد تمام راسترهای بازی را عوض کند و راسترهای جدیدی را وارد بازی کند. بالاخره این تغییرات از یک جایی اتفاق می افتاد و مثل این است که او این کار را در این نسخه انجام داده است. به احتمال ۷۰ درصد دیگر خبری از شخصیت های قدیمی حتی لیو کنگ و رایدن و جانی کیج هم نخواهد بود. نینجاها به غیر از ساب زیرو و اسکورپیون دیگر در بازی نخواهند بود و حتی نوب سایبات هم اسم اد بون هم از بازی خط خورده است.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

علی مصطفی جعفری بازدید : 79 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)
TitleMP3
CD Cover (Front) MP3
    Majurah Ya Zahra (S.A) (7:05)
MP3
    Amma Fizza (S.A) (7:03)
MP3
    Youn Rona Sakina (S.A) (7:12)
MP3
    Mola Haq Imam Ya Hassan (A.S) (8:13)
MP3
    Aye Nojawan Ali Akbar (A.S) (7:53)
MP3
    Aadam-e-Sadaat (8:48)
MP3
    Nanay Mujahid (6:51)
MP3
    Munjha Sabir Hussain (A.S) (4:53)
MP3
    Khuda Khair Karay (6:02)
MP3
    Zamin Hain Imam Raza (A.S) ) (5:29)
MP3

 

علی مصطفی جعفری بازدید : 112 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)

زبان CSS از جمله زبان های طراحی وب بوده که این امکان را به طراحان سایت می دهد تا کد های اچ تی ام ال خود را از لحاظ بصری زیبا و چشمگیر کنند. پس از فراگیری نحوه استفاده از تگ های HTML، اساسی ترین گام یادگیری استفاده از کدهای سی اس اس است چرا که امروزه کمتر سایتی را می توان یافت که صرفاً با استفاده از زبان اچ تی ام ال طراحی شده باشد. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی به دور از پیچیدگی به آموزش کاربردی CSS3 پرداخته است.

 

علی مصطفی جعفری بازدید : 106 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

Media Player Classic نرم افزار قدرتمند و رایگانی است که برای تماشای فیلم با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، طراحی شده است. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری از فرمت های فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی، مشاهده کنید. هم چنین در صورتی که برنامه نتواند با جستجو در منبع عظیم کدک ها و فرمت های ویدیویی و صوتی خود، فایل مورد نظر شما را پخش کند، در صورتی که تماس شما با اینترنت برقرار باشد، می تواند در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و پس از یافتن و نصب خودکار (آن هم با سرعت بالا)، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت می خواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید می باشد زیرا این برنامه می تواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود. از جمله قابلیت های کلیدی این پلیر فوق العاده می توان به پخش DVD، امکان کار با مانیتور دوم، سازگار با جدیدترین نسل های کارت گرافیک دنیا، توانایی رمزگشایی فرمت های محبوب H.264، پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس، پشتیبانی از چندین زبان، محیط کاربری ساده و زیبا و ... اشاره کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Media Player Classic:

- پخش MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, VCD, SVCD و DVD بدون نیاز به نصب نرم افزار یا کدک اضافی

- پشتیبانی از H.264 و VC-1 با DXVA

- DivX, Xvid و فرمت Flash Video در این نرم افزار فعال است

- پشتیبانی از Enhanced Video Renderer

- پشتیبانی از زیرنویس

- امکان ضبط و پخش از تلویزیون در صورتی که تیونر تلویزیون نصب شده باشد

- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری

- پخش فرمت های DVD با بالاترین کیفیت

- داشتن تنظیمات مریوط به زیرنویس فیلم

- قابلیت انجام تنظیمات صدا و ویدئو به چندین شکل مختلف

- امکان پخش تمام فرمت های عکس و تصاویر

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و ...

علی مصطفی جعفری بازدید : 101 دوشنبه 10 اسفند 1394 نظرات (0)

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.

این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.

VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.

حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

 

این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 2.2.0 می باشد.

نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار VLC Media Player:

- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...

- پخش انواع DVD ، VCD

- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه

- محیط بسیار ساده و كاربر پسند

- ارائه نرم افزار بصورت كاملا رایگان

- پشتیبانی در زبان های مختلف

- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...

- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

- پشتیبانی كامل از زبان شیرین فارسی

- و ...

علی مصطفی جعفری بازدید : 66 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

Photoshop Plugins Bundle 2014 شامل آخرین و جدیدترین پلاگین های معتبر برای نرم افزار محبوب فتوشاپ می باشد که لیست آن ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .پلاگین ابزار جانبی فتوشاپ است و برای یک طراح حرفه ای پلاگین بسیار مهم است و نقش تاثیر گذاری دارد .پلاگین ها ابزارهای جانبی هستند که شرکت سازنده نرم افزار مثلا فتوشاپ به کاربران داده تا آن ها هم بتوانند در زمینه بهبود و گسترش دادن کار برنامه فعالیت داشته باشند و معمولا همه برنامه هایی که چیزی رو تولید میکنند این خاصیت رو در برنامه گنجاندند.پس هر شرکت و یا هر کسی میتونه برای برنامه مورد نظر مثل فتوشاپ پلاگین بسازه و اصولا کارهای یک پلاگین در محدوده کارکرد اون برنامه هست ولی هر پلاگین برای خودش مراحل نصب و کارکرد های جداگانه ای داره و همین طور که خیلی از نرم افزارها در انجام دادن کارهای مشخصی با هم تفاوت های چشم گیری دارند پلاگین ها و هم شامل همین مبحث هستند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 96 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 22,207
  • بازدید کلی : 143,699
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب