loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 49 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

آپدیت نود 32 روزانه نود 32 جمعه 9 بهمن94

آپدیت شنبه 10 بهمن

لطفا یوزر و پسورد های زیر را داخل برنامه تایپ نمایید کپی نکنید.

Username:TRIAL-0157309328
Password:26j3bj45kf

علی مصطفی جعفری بازدید : 56 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار ESET Cyber Security موثرترین سیستم حفاظتی در مقابل تهدیدات امنیتی بوده و برای آن دسته از کاربرانی است که از سیستم عاملهای مک استفاده می نمایند طراحی گردیده است. این محصول قادر به شناسایی ویروسهای طراحی شده برای سیستم عاملهای ویندوز بوده و هنگام اتصال رایانه کاربر به شبکه در صورت مشاهده اقدام به پاکسازی انها می نماید. نرم افزار ESET Cyber Security با استفاده از اسکنر پر سرعت و هوش مصنوعی پیشرفته خود کلیه داده ها را لحظه به لحظه بررسی نموده و در صورت آلودگی اقدام به پاکسازی آنها می نماید. نصب آسان، رابط گرافیکی کاربر پسند، قدرت بالای ویروس یابی، استفاده حداقلی از منابع سیستمی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم از مهمترین امکانات و ویژگیهای موجود در این نرم افزار می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 93 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

ESET NOD32 Antivirus نرم افزاری نام آشنا برای افرادی است که نیاز به آنتی ویروسی قدرتمند دارند و فعالیت آنچنانی که در دنیای وب و اینترنت ندارند چرا که این نسخه از نرم افزار شرکت Eset دارای فایروال نمی باشد. با این حال نسخه ESET NOD32 Antivirus  برای افرادی که خواهان امنیت نسبی در دنیای اینترنت و امنیت بسیار بالا در دنیای آفلاین هستند بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 432 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود ESET Smart Security

اسمارت سکوریتی آنتی ویروس نود 32

 

ESET Smart Security  8.0.312.0 Final x86/x64 نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 اسمارت سکوریتی شرکت بزرگ ESET یعنی ESET Smart Security را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم .  آنتی ویروس نود 32 یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار آنتی ویروس ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

از این رو کاربران ایرانی همیشه به دنبال جدید ترین نسخه ی نرم افزار آنتی ویروس نود 32 NOD32 ESET Smart Security می باشند ، اما نکته ی جالب این است که بسیاری از ما ، نود 32 را به اسم آنتی ویروس می شناسیم ! در صورتی که نود 32 محصولات دیگری نیز دارد . مانند نرم افزار فوق العاده جامع ESET Smart Security که کلکسیونی از برنامه های امنیتی را در خود جای داده است ، که شامل AntiVirus برای شناسایی و نابودی جدید ترین ویروس های رایانه ای ، AntiSpam برای  کنترل نامه های الکترونیکی و حفظ امنیت اطلاعات شما در فضای مجازی ، AntiSpyware به منظور مبارزه با بد افزار ها و نرم افزارهای جاسوسی ، و در آخر FireWall که مانند سدی قدرتمند در مقابل نفوذ هکر ها و ویروس ها و … می باشد .

با توجه به توضیحاتی که برای شما عزیزان ارائه کرده ایم ، پیشنهاد می کنیم که از این به بعد از نسخه ی اسمارت سکوریتی نود 32 استفاده نمایید ، زیرا امنیت سیستم شما را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32   را به صورت رایگان از سایت www.Fiery.rozblog.com دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 96 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود آنتی ویروس نود 32

ESET NOD32 Antivirus

 

ESET NOD32 Antivirus 9.0.363.0 Final x86/x64 نسخه ی نهایی آنتی ویروس نود 32 شرکت بزرگ ESET را برای کاربران همیشگی یاس دانلود آماده دانلود کرده ایم . آنتی ویروس ، اینترنت سکوریتی ، اسمارت سکوریتی و … تعدادی از محصولات این شرکت بزرگ می باشند که بیشتر ما این تولید کننده ی نام آشنا را ، با برند NOD32 می شناسیم . آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus  یکی از محبوب ترین نرم افزار های امنیتی در سراسر جهان و به خصوص در کشور عزیزمان ، ایران می باشد . این محبوبیت به دلایل مختلف از جمله عدم کند شدن سیستم در هنگام استفاده از نرم افزار ، امکان به روز رسانی سریع و آسان ، امکان به روز رسانی آفلاین ، قدرت بالا و … می باشد .

آنتی ویروس نود 32 در جدید ترین نسخه ی خود ویژگی های بسیارمهمی را دارد . برای کابران سیستم های دسکتاپ ، سرعت پردازش آنتی ویروس بسیار مهم است ، دراین نسخه آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus بر روی این امر تاکید زیادی شده و واقعا سرعت لود نرم افزار بسیار بالا رفته است . قابلیت شناسایی جدید ترین ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، بد افزار ها و … از دیگر ویژگی های این نسخه به حساب می آید .

یکی دیگر از ویژگی های مثبت نرم افزار ، امکان جدید اسکن سیستم با استفاده از سرور اصلی شرکت نود 32 می باشد که برای برقراری امنیت پایدار سیستم شما ، بسیار کار آمد می باشد . امیدواریم از ویژگی های مثبت برنامه ، نهایت استفاده را ببرید . شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه آنتی ویروس نود 32   را به صورت رایگان از سایت www.Fiery.rozblog.com دریافت نمایید.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 22,018
  • بازدید کلی : 143,510
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب