loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 107 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

پکیج جامع لایه باز ، اکشن ، براش و پترن آتش و دود  Smoke & Fire می تواند افکت های زیبای از آتش و دود را روی نواحی انتخابی شما در عکس به زیبایی اعمال کند، این پکیج دود و آتش در فرمت های ABR, ATN, PAT, PSD ارائه شده است ،  بدین ترتیب دیگر نیاز به صرف زمان زیاد برای ساخت چنین افکتی را در فتوشاپ ندارید ، سازگار با Photoshop CS4 و نسخه های جدیدتر ، بهترین نتیجه روی عکس های دارای بک گراند تیره ، امکان ویرایش افکت نهایی ، بعلاوه فایل راهنمای استفاده در مجموعه ، که هم اکنون برای شما در سایت دانلودها قرار گرفته است .

علی مصطفی جعفری بازدید : 51 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار Photoshop بهترین، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر می‌باشد. برای این نرم‌افزار اکشن های  بسیار زیادی وجود دارد و شاید برای هیچ برنامه‌ای مانند فتوشاپ این‌مقدار اکشن ساخته نشده است. یافتن بهترین‌ها از بین هزاران اکشن کوچک و بزرگ این برنامه کاری بسیار وقت‌گیر و دشوار است که ممکن است نتیجه‌ی خوبی نیز نداشته باشد .در این پست قصد داریم تا اکشن  Graphicriver Type Photoshop Action  را برای دانلود قرار دهیم که  ایجاد افکت مـــتن بر روی تصاویرتان ایجاد می کند. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 49 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار Photoshop بهترین، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر می‌باشد. برای این نرم‌افزار اکشن های  بسیار زیادی وجود دارد و شاید برای هیچ برنامه‌ای مانند فتوشاپ این‌مقدار اکشن ساخته نشده است. یافتن بهترین‌ها از بین هزاران اکشن کوچک و بزرگ این برنامه کاری بسیار وقت‌گیر و دشوار است که ممکن است نتیجه‌ی خوبی نیز نداشته باشد .در این پست قصد داریم تا اکشن GraphicRiver TypoMix Photoshop Action   را برای دانلود قرار دهیم که  ایجاد افکت تایپوگرافـــی  بر روی تصاویرتان ایجاد می کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 107 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار Photoshop بهترین، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر می‌باشد. برای این نرم‌افزار اکشن های  بسیار زیادی وجود دارد و شاید برای هیچ برنامه‌ای مانند فتوشاپ این‌مقدار اکشن ساخته نشده است. یافتن بهترین‌ها از بین هزاران اکشن کوچک و بزرگ این برنامه کاری بسیار وقت‌گیر و دشوار است که ممکن است نتیجه‌ی خوبی نیز نداشته باشد .در این پست قصد داریم تا اکشن GraphicRiver Fracture Photoshop Action   را برای دانلود قرار دهیم که  ایجاد افکت شکستی  بر روی تصاویرتان ایجاد می کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 104 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار Photoshop بهترین، کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار طراحی و ویرایش تصاویر می‌باشد. برای این نرم‌افزار اکشن های  بسیار زیادی وجود دارد و شاید برای هیچ برنامه‌ای مانند فتوشاپ این‌مقدار اکشن ساخته نشده است. یافتن بهترین‌ها از بین هزاران اکشن کوچک و بزرگ این برنامه کاری بسیار وقت‌گیر و دشوار است که ممکن است نتیجه‌ی خوبی نیز نداشته باشد .در این پست قصد داریم تا اکشن GraphicRiver Paper Art Photoshop Action   را برای دانلود قرار دهیم که  ایجاد افکت کاغذ هنری رنده شده   بر روی تصاویرتان ایجاد می کند. 

علی مصطفی جعفری بازدید : 103 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

اکشـــن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل موردنظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید افکت گرانج برروی تصاویر مدنظر خودتان  بوجود بیاورید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 49 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

اکشـــن دستورهایی هستند با فرمت ATN  که یکی از موثرترین ابزارها در میان ابزارهای موجود و الحاقی در فتوشاپ به حساب می اید .در این پست قصد داریم تا اکشن GraphicRiver Cloud2 Photoshop Action را برای دانلود قرار دهیم این اکشن افکت  ابر رنــگی  را بروی تصاویرمورد نظرتان ایجاد می کند 

علی مصطفی جعفری بازدید : 113 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

این مجموعه از تصاویر زمینه شامل بهترین و زیباترین تصاویر به صورت موضوعات متنوع می باشد. شما در این مجموعه می توانید تا جدیدترین تصاویر را در قالب والپیپر های زیبا مشاهده کرده و از زیبایی آنها در سایز های مناسب لذت ببرید. از جمله بخش های این مجموعه می توان به تصاویر فانتزی و ماشین ها و همچنین طبیعت زیبا اشاره کرد. هم اکنون می توانید این مجموعه تصاویر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

24 Wallpack

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 191
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 22,159
  • بازدید کلی : 143,651
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب