loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 50 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار TotalRecall یکی از معروف‌ترین ابزارهای ضبط مکالمه برای سیستم عامل سیمبین به‌شمار می‌رود. شما می‌توانید این برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در هر تماس ورودی یا خروجی به‌صورت خودکار صدا را ضبط کرده و با فرمت دلخواه شما ضبط نماید. این برنامه مشکل وجود صدای بوق در حین ضبط صدا را ندارد و می‌توانید انتخاب کنید که صدا را به دو فرمت AMR یا WAV ذخیره کنید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر رمزگزاری و یا شروع خودکار برنامه نیز از امکانات دیگر این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید این نرم‌افزار Unsigned است. 

علی مصطفی جعفری بازدید : 75 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

تقویم اسلامی باد صبا، نمونه ای دیگر از معرفی و ارائه ارزش های اسلامی در قالب تقویم سه گانه می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز توسط موسسه فرهنگی موج همراه نور تولید گردیده است. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده که امکان نصب و اجرا بر روی طیف وسیعی از گوشی ها و نیز گوشی هایی با سیستم عامل آندروید را فراهم می سازد. در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده اعمال ، ادعیه ، آداب ، اوقات شرعی و … بصورت روزانه از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. از دیگر امکانات آن می توان به مشاهده اوقات شرعی ۳۲۰ شهر ایران و هر نقطه جغرافیایی دیگر، ارائه وقایع روزانه ، چندین پوسته گرافیکی، تبدیل تاریخ و … اشاره داشت. گفتنی است تقویم باد صبا بدون محدودیت زمانی و به صورت رایگان برای کاربران قابل استفاده می باشد. این نرم افزار مخصوص گوشی های جاوا می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 41 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

با توجه به برگزاری نمایشگاه قرآن ، نرم افزاری توسط مرکز توسعه رسانه های دیجیتال برای راهنمای غرفه های این نمایشگاه پر فیض معنوی تهیه شده است . نرم افزاری که پیش روی شماست به شما کمک خواهد کرد به راحتی بتوانید مشخصات غرفه ها و همچنین موقعیت شرکت و یا موسسه مورد نظر در نمایشگاه قرآن بخش سالن های رسانه های دیجیتال را یافته و به لیست محصولات که در آن قیمت و تخفیف ویژه نمایشگاه آورده شده است دست یابید.

لازم به ذکر است یکی از قسمت های اصلی نرم افزار کتابخانه رمضان می باشد که در آن با توجه به ماه پر برکت رمضان دعاهایی همچون دعای جوشن کبیر ، دعای روزانه ماه رمضان و سحر در نرم افزار برای شما عزیزان تعبیه شده است.

این نرم افزار به دو صورت جاوا و اندروید برای کاربران تهیه شده است

علی مصطفی جعفری بازدید : 70 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Event Flow Calendar Widget Premium نام یک ویدجت زیبا و کاربردی برای گروه بندی و لیست کردن کارهای روزانه برای دیوایس های اندرویدی می باشد . این برنامه کارهای روزانه را به شما نمایش می دهد و به شما اجازه می دهد تا از رویدادها باخبر شوید. این ویدجت کاملا رایگان است اما بعضی از گزنیه های سفارشی آن قفل شده است. پس زمینه ، فونت و رنگ تقویم را عوض کرده و ان را به صورت کامل سفارشی سازید . این برنامه همچنین پیش بینی وضع هوا تا پنج روز آینده را در حیطه کاری خود به همراه دارد. 

علی مصطفی جعفری بازدید : 69 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Watermark Software  نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا متن و یا Logo خود را در قسمتی از عکس مورد نظر خود قرار دهید ، تا دیگران نتوانند از آن به عنوان کار خود استفاده نمایند. این نرم افزار کم حجم از اکثر فرمت های تصویر از جمله bmp, jpg, jpeg, gif, png, tiff پشتیبانی می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری کاربر پسند و سادگی و سریع بودن آن اشاره نمود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 68 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

NaturalReader Professional 14 یک نرم افزار قدرتمند برای تبدیل متن به گفتار است.استفاده کنندگان این نرم افزار کاربردی می توانند با استفاده از این نرم افزار از هر منبعی مانند فایل های pdf و صفحات world و ایمیل و فایل های ماکروسافت و یا صفحات وب متون مختلف را در این برنامه اجرا کنند تا نرم افزار آن متون را به طور روان و طبیعی برایشان بخواند.این نرم افزار ابزار های زیادی مانند ویراشگر صوتی . تبدیل mp3 به  wav و پخش کننده های صوتی و ابزار ضبط صدا دارد که شما میتوانید از آن ها به راحتی استفاده کنید. این برنامه صرفا جهت آموزش و پروش و افراد مبتلا به خوانش طراحی شده است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 59 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

iZotope Ozone Advanced یک نرم افزار فوق حرفه ای برای میکس و مسترینگ است که به شما این امکان را می دهد تا شما با استفاده از ذهن و خلاقیت خودتون یک بیت بسیار زیبا را برای موزیک های مختلف درست کنید.این نرم افزار ابزار های بسیار زیاد و متنوعی مانند صفحه پیانو و انواع صدا های ابزار های موسیقی مانند تار,سه تار,گیتار و … را دارد که شما میتوانید با استفاده درست هر یک در هر بخش از بیت خود یک بیت زیبا را درست کنید و آن را ضبت کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 91 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Cakewalk SONAR Platinum یک نرم افزار حرفه ای و بی نظیر در زمینه ساخت حرفه ای موزیک است که تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند.با این نرم افزار کاربردی شما می توانید بدون هیچ مشکلی یک موسیقی با کیفیت استدیو ساخنه و ارائه دهید. این نرم افزار ویژگی های زیادی از جمله هم ترازی آواز, همگام سازی موسیقی,ساخت موسیقی با کیفیت بالا و ماژول بی سابقه دارد که شما میتوانید به راحتی هر چه تمام تر از آن ها استفاده کنید. شما با این نرم افزار میتوانید سبک های مختلف موسیقی از جمله:هیپ هاپ,RnB,راک,جاز,رقص,باشگاه,رگی را بسازید همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید خلاقیت خود را در این زمینه شکوفا کنید و یک موزیک با بیت بسیار پیچیده و زیبا بسازید.این نرم افزار دارای ابزار های مجازی ای مانند درام,باس,گیتار,ویولن, و خلسه و ..  است که شما میتوانید به نحو احسن از آن ها استفاده کنید.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 22,027
  • بازدید کلی : 143,519
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب