loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 83 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

به گزارش«شیعه نیوز»، «مسجد فیصل» بزرگترین مسجد آسیای جنوبی و ششمین مسجد بزرگ جهان است که در پایتخت پاکستان قرار دارد. این مسجد که در مساحتی به وسعت 5000 متر مربع بنا شده ظرفیت 300 هزار نمازگزار را دارد.

 

مسجد فیصل که بزرگترین مسجد جهان در سال‌‌های 1986 تا 1993 میلادی شناخته شده بود به عنوان مسجد ملی پاکستان ثبت شده است.

 

بیش از 17 معمار از سراسر جهان طرح‌های متفاوتی برای ساخت مسجد فیصل ارائه کردند که سرانجام طرح معماری از کشور ترکیه برای تکمیل ساخت آن پذیرفته شد.

 

در عکس‌های زیر تصاویری زیبا از مسجد فیصل را مشاهده می‌کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 120 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

پاکستان سرزمین قله‌های بلند؛ شما باید با جاذبه‌های فرهنگی و زیبایی‌های طبیعت پاکستان آشنا شوید.

دریاچه‌های زیبا، کوه‌های سر به فلک کشیده، کوهستان‌های پوشیده از برف و سبزه زارهای پوشیده از گل، فقط بخشی از طبیعت بکر پاکستان است که تلاش داریم آنها را معرفی کنیم.

علی مصطفی جعفری بازدید : 152 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

QMobile یکی از پر طرف دار ترین موبایل های خواورمیانه می باشد که به علت تحریم و .... به ایران صادر نمی شود . اکنون ما تصمیم گرفتیم که QMobile Noir Z10 Price & Specs را به شما به دو زبان فارسی و انگلیسی معرفی کنیم.

علی مصطفی جعفری بازدید : 150 پنجشنبه 13 اسفند 1394 نظرات (0)

امروزه اهمیت زیبایی نوشتار و خوش خطی بر هیچکس پنهان نیست و در جهانی که زبان بین المللی انگلیسی شناخته میشود، علاوه بر اینکه ما باید با خوشنویسی زبان فارسی آشنایی داشته باشیم؛ لازم است که با زیبایی نویسی در زبان انگلیسی و قواعد خوشنویسی در این زبان آشنا شویم.

در کتاب حاضر شما بیشتر با قواعد خوشنویسی زبان انگلیسی آشنا خواهید شد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 109 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

Windows Movie Maker 6.0 برنامه ای که می‌توانید عکس‌های خانوادگی خود را به راحتی به شکل اسلاید و یا فیلم در آورید و روی این عکس‌ها افکت‌های بسیار زیبا و متنوع قرار دهید. البته در نسخه ی جدید این نرم افزار افکت‌های گوناگون و جدیدی در برنامه قرار داده شده است.

شما می‌توانید روی تصاویر خود هر آهنگی را که دوست دارید و احساس می‌کنید به فضای عکس‌هایتان می‌خورد بچسبانید و در نهایت از دیدن آن لذت ببرید.

علاوه بر عکس‌ها می‌توانید فیلم‌های خود را نیز در کنار هم قرار دهید و همچنین آنها را ویرایش نمایید.

مووی میکر در ویندوز ایکس پی (XP) به پیش فرض روی سیستم عامل موجود بود اما در ویندوز ۷ و ویندوز ۸ این نرم افزار وجود ندارد و باید آن را دانلود و نصب نمایید.

توانایی‌ها و مزیت‌های نرم افزار Windows Movie Maker :

– با مووی میکر می‌توانید به آسانی عکس‌ها و فیلم‌های خود را انتخاب و ساماندهی نمایید و آنها را به فیلمی‌جدید تبدیل نمایید.

– با این نرم افزا می‌توانید به فیلم‌ها و عکس‌های خود متن ، افکت‌های گوناگون و … بیافزایید و کارهای دلخواه خود را در آن اعمال نمایید.

– با استفاده از Movie Maker فیلم خود را در سایت خود ، یوتیوب ، فیس بوک ، ویندوز لایو ، اسکای درایو و بسیاری جاهای دیگر به اشتراگ بگذارید. درست با استفاده از Windows Movie Maker.

-در نسخه‌های قبلی برای گذاشتن آهنگ ، حتما باید از فرمت WAV استفاده می‌کردید ولی در این نسخه ی جدید علاوه بر WAV فرمت MP3 نیز پشتیبانی می‌شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 418 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کامل بازی Mortal Kombat X تحت عنوان Complete توسط گروه ریلودد عرضه شد! این نسخه از بازی، تمامی آپدیت های بازی را داراست و تمامی محتویات پرمیوم بازی در این نسخه گنجانده شده است. تمامی دی ال سی های بازی که تا به امروز عرضه شده در این نسخه قرار دارند و شما نیاز به هیچ گونه Patch و آپدیتی دیگر نخواهید داشت. به راحتی می توانید از نسخه نهایی بازی لذت ببرید و هیچ گونه باگ و ایرادی را نداشته باشید. هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X Complete PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۹٫۳GB اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X Complete برای PC

در نمایش امسال E3 مشخص گردید، که داستان ادامه بازی قبلی است، با کمی تفاوت که پیش تر گفتم و شاید تفاوت های بیشتری که در ادامه مشخص می گردد. داستان بازی بیست و پنج سال به پیش می رود و شخصیت های جدید تاثیر زیادی بر روی گیم پلی می گذارند. در مقابل این که این تاثیر در کنار شخصیت های پیشین (این بار نسل هشتمی ) روی می دهد. شخصیت هایی که تا کنون مشخص گردیده اند، اسکورپیون و ساب زیرو از نسخه های قبل هستند و ۴ شخصیت D`vorah, Ferra/ Torr, Cassie Cage, Kotal Kahn هم معرفی شده اند. D`vorah همان شخصیتی است، که همراه پرنده ها و حشرات بود و در تریلر حضور داشت. Ferra/Torr هم دو شخصیت در کنار هم هستند، که یکی سوار دیگری است و برخی فنون دو نفره را اجرا می کنند. (فیتالیتی اش شبیه نوب سایبات دو نفره بود) Cassie Cage دیگر شخصیت جدید بازی است. او دختر جانی کیج و سونیا بلید است و حرکاتش ترکیبی از این دو نفر است. Kotal Kahn هم دیگر شخصیت بازی است، او خدای جنگ آزتک است. دیگر شخصیت های بازی که با آن ها از بازی قبل آشنایی داریم، هم به اذعان بون ممکن است پا به سن گذاشته و پیر باشند!

گیم پلی بازی مهم ترین بخش یک بازی است، به خصوص اگر در سبک مبارزه ای باشد. در چند تریلری که از بازی منتشر شده است، بدیهی گریدیده است، که باز هم بازی مثل دو بازی گذشته این استودیو، دو بعدی با شخصیت های سه بعدی است. ترکیبی از دو بازی Injustice Gods Among Us و Mortal Kombat 9 در بازی قرار دارد. مبارزان می توانند، از اجسام موجود در محیط استفاده کنند و دشمنانشان را آسیب بزنند. در تریلر دیده شد، که اسکورپیون از روی یک شاخه تاب خورد و لگدی را به ساب زیرو زد. همین طور در صحنه ای دیگر ساب زیرو شاخه ای از درخت کند و آن را یخ زد و از آن مثل یک سلاح بر علیه اسکورپیون استفاده کرد. ساب زیرو از قدرت یخی اش استفاده کرد و قالب یخی خودش را ساخت و آن را به سمت اسکورپیون پرتاب کرد. اسکورپیون هم از قدرت های آتشی اش استفاده کرد. نگه داشتن چند ثانیه ای حریف، یا سوزاندن دشمنش.

همانند بازی Street Fighter دو مبارز می توانند از قدرت های پرتابی استفاده کنند. هر دوی مبارزان اسکورپیون و ساب زیرو توانایی جمع کردن یک توپ انرژی و پرتابش به سمت حریف را داشتند. ضربات کلاسیک هم در بازی وجود دارد، همان طوری که اسکورپیون و ساب زیرو این ضربات کلاسیک را داشتند، احتمال می رود، دیگر شخصیت های موجود در بازی هم همین گونه باشند. Slide Kick و Iceball ساب زیرو در مقابل Spear Attack و Teleport قرار می گیرند. البته، اسکورپیون یک گونه پیشرفته از ضربه نیزه اش را داشت، که روی هوا و با دو نیزه انجام می شد.

تغییرات بسیار زیادی در ساختار بازی اتفاق افتاده است، که برخی از طرفداران قدیمی این بازی را نگران کرده است. طرفدارانی که بیشتر از ۱۰ سال همیشه همراه این بازی بوده اند. اد بون در سال های پیش در بسیاری از مصاحبه ها از این تغییر استقبال کرده بود. او پس از مورتال کامبت آرماگدون به صراحت اعلام کرد، که دوست دارد تمام راسترهای بازی را عوض کند و راسترهای جدیدی را وارد بازی کند. بالاخره این تغییرات از یک جایی اتفاق می افتاد و مثل این است که او این کار را در این نسخه انجام داده است. به احتمال ۷۰ درصد دیگر خبری از شخصیت های قدیمی حتی لیو کنگ و رایدن و جانی کیج هم نخواهد بود. نینجاها به غیر از ساب زیرو و اسکورپیون دیگر در بازی نخواهند بود و حتی نوب سایبات هم اسم اد بون هم از بازی خط خورده است.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

علی مصطفی جعفری بازدید : 79 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (0)
TitleMP3
CD Cover (Front) MP3
    Majurah Ya Zahra (S.A) (7:05)
MP3
    Amma Fizza (S.A) (7:03)
MP3
    Youn Rona Sakina (S.A) (7:12)
MP3
    Mola Haq Imam Ya Hassan (A.S) (8:13)
MP3
    Aye Nojawan Ali Akbar (A.S) (7:53)
MP3
    Aadam-e-Sadaat (8:48)
MP3
    Nanay Mujahid (6:51)
MP3
    Munjha Sabir Hussain (A.S) (4:53)
MP3
    Khuda Khair Karay (6:02)
MP3
    Zamin Hain Imam Raza (A.S) ) (5:29)
MP3

 

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 249
  • بازدید ماه : 249
  • بازدید سال : 22,217
  • بازدید کلی : 143,709
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب