loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 477 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

Gold Windows XP SP3 2016 نسخه جدید مایکروسافت ویندوز xp نسخه گولد یا طلایی را امروز برای شما آماده کرده ایم البته بسیاری هنوز از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. این سیستم عامل که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد می‌توانید امروز آن را از سایت دانلود سافت ور دریافت کنید. این نسخه از ویندوز که شامل آخرین به روز رسانی‌هاست و به صورت خودکار می‌توانید آپدیت را انجام دهید و شامل تمام درایورهای استاندارد(صوتی،تصویری،شبکه) و نرم افزار‌های اضافه که کاربر می‌تواند نصب نماید. هم اکنون می‌توانید نسخه جدید و گولد ویندوز اکس پی Gold Windows XP را از دانلود سافت ور دریافت کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 192 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

Net Transport 2.96k Build 720 x86 Multilingual | 5.6 Mb

نرم افزار Net Transport ابزار مدیریت دانلود  با قابلیت پشتیبانی از انواع پروتکل های اینترنتی می باشد. این برنامه  امکان دانلود فایل ها از سرورهای  اینترنتی با سرعت شگفت انگیز  را ممکن می کند.
Net Transport (همچنین با نام NetTransport یا NetXfer)  ابزار میدیرت دانلود با سرعت و شتاب دانلود خیلی بیشتر با قابلیت پشتیبانی از  پروتکل هایی  نظیر HTTP / HTTPS وFTP وSSL وSSH و MMS وRTSP و BitTorrent وeMule وRTMP / RTMPE / RTMPT می باشد.از دیگر قابلیت های برنامه می نوان  ب هزمان بندی دانلود ها ، امکان مدیریت دسترسی هب برای کاربران مختالف یک سیستم ، سازگاری با مرورگرهای رایج موجود پشتیبانی از زبان های مختلف برای واسط کاربری و.. اشاره نمود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 107 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

EagleGet 2.0.3.6 Stable Multilingual  | ۱۳٫۶۶ MB

نرم افزار EagleGet  ابزارمدیریت دانلود رایگان با پشتیبانی ازپروتکل های  HTTP، HTTPS، FTP MMS و RTSP و همچنین وب سایت های محبوب دانلود فیلم های آنلاینمی باشد. از قابلیت های آن می توان به  ادغام  کامل با اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس، اپرا یکپارچه، و استفاده از فناوری چند رشته ای برای افزایش سرعت دانلود ها ،  رفرش کردن خودکار دانلود های منقضی ،رابط گرافیکی ،و عاری از  هر گونه ویروس، تروجان یا نرم افزارهای جاسوسی و … اشاره نمود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 81 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

نرم افزار MediaHuman YouTube Downloader نرم افزاری مفید برای کسانی است که علاقه مند به دانلود و مشاهده ی آفلاین موزیک ویدیوها و یا تریلر های فیلم های  جدید  خود هستند. کار با نرم افزار MediaHuman YouTube to MP3 بسیار آسان است به این صورت که تنها نیاز است شما به اینترنت وصل باشید و یک آهنگ دلخواه را دانلود کنید. نیاز دارید تا یک url یوتیوب را به برنامه وارد و فایل صوتی آن را دانلود نمایید.

دانلود همزمان
پشتیبانی از رزلوشن فوق العاده بالا تا ۴K
دانلود کل لیست پخش پخش و کانال ها
پشتیبانی از سایت های پرطرفدار مانند یوتیوب، Vimeo، Dailymotion ، ساوندکلاود
استخراج آهنگ های صوتی و ذخیره آن ها به فرمت  ن MP3
پشتیبانی از iTunes
پشتیبانی از VEVO

سیستم مورد نیاز:
اتصال به اینترنت

علی مصطفی جعفری بازدید : 88 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

FlashGet 3.7.0.1220 یکی از برترین نرم افزار های مدیریت دانلود می باشد. این نرم‌افزار پیش‌تر به نام جت‌کار (JetCar) شناخته می‌شد و یکی از معروف ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار قابلیت افزایش سرعت دانلود فایل ها تا ۵ برابر را داراست و با تکه تکه کردن فایل ها به اجزای کوچکتر در نهایت سرعت عمل دانلود را انجام می دهد.با استفاده از تنظیمات این نرم افزار می توان بعد از دانلود فایل ها،سیستم را خاموش کرد یا ارتباط اینترنتی را قطع کرد.در واقع این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بودند که بعدها برنامه های مدیریت دانلود دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.این نرم افزار امکان توقف و ادامه (Resume) دانلود ها را دارد و هنگامی که دانلود فایل بر اثر قطع ارتباط اینترنتی یا عوامل دیگر متوقف شود می توان در زمان های دیگر دانلود را ادامه داد.از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند مدیریت دانلود می توان به زمانبندی دانلود ها،نمایش اطلاعات دقیقی از سرعت دانلود فایل، قرار دادن فایل ها به صورت صف، دانلود خودکار چند فایل،امکان دانلود فایل های چند گیگا بایتی و… اشاره کرد.دانلود فایل از اینترنت و اینکه در این رابطه از چه نرم افزاری استفاده شود همواره از دغدغه هایی است که بین کاربران رایانه وجود دارد . اگر شما از کاربرانی هستید که برای دانلود فایل هایتان از اینترنت از نرم افزاری خاص استفاده نمی کنید و با همان مرورگر پیش فرض ویندوز دانلود می کنید باید این را بگوییم که این کاری اشتباه است . چرا که دانلود با مرورگر ریسک زیادی است . ممکن است در ادامه ی دانلود اتصال شما به اینترنت به هر نحوی قطع شود . ممکن است در بعضی از لحظات احساس کنید که سرعت دانلود کاهش می یابد و یا نوسان زیادی دارد و بسیاری مشکلات دیگر …!!!  به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید از اینترنت فایلی را دانلود نمایید حتما از نرم افزاری اختصاصی در این زمینه استفاده کنید تا هیچ مشکل و ریسکی در دانلود نداشته باشید . نرم افزار های مدیریت دانلود قادرند با تنظیماتی که انجام می دهند سرعت دانلود را به نحو چشمگیری افزایش دهند . چیزی که همه ی ما به دنبال آن هستیم . یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود که قادر است با سرعت بسیار زیادی فایل هایتان را از اینترنت دانلود کند نرم افزار FlashGet می باشد که کاربران زیادی در سراسر جهان دارد . این نرم افزار با تکه تکه کردن فایل دانلود قادر است سرعت دانلود را تا ۵۰۰% افزایش دهد .  توسط FlashGet میتوانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید. FlashGet را میتوانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند. این نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند را می توانید به صورت رایگان از میهن دانلود دریافت نمایید .

علی مصطفی جعفری بازدید : 102 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

 

Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.9 اگر شما جزو کسانی هستید که برای دانلود هایتان از اینترنت از خود مرورگر ویندوز استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما نرم افزاری اختصاصی برای دانلود فایل از اینترنت نصب نمایید . چرا که ممکن است هر لحظه اتصال شما به اینترنت قطع شود . آن وقت فایلتان را بایستی از ابتدا دانلود کنید . نرم افزار دانلود به صورت اختصاصی برای دانلود انواع فایل ها از اینترنت ساخته شده است تا دیگر مشکلات دانلود فایل با مرورگر نظیر قطع ارتباط با اینترنت ، سرعت پایین دانلود و … را نداشته باشید . میهن دانلود نرم افزارهای کاربردی بسیاری را همواره در زمینه ی دانلود معرفی و انتشار می دهد . این بار نیز این بار نسخه ی جدید بهترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت را قرار داده ایم . نرم افزاری که بسیار مشهور و محبوب است و کمتر کسی پیدا می شود که نام این نرم افزار حرفه ای را نشنیده باشد .
Download Accelerator Plus یا به اختصار dap یکی از محبوب ترین برنامه های مدیریت دانلود در جهان است که با بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر ، پر کاربرترین برنامه مدیریت دانلود می باشد . شما می توانید تمام فایل های مورد علاقه خود اعم از نرم افزار ها و فایل های صوتی و تصویری را با این برنامه دانلود کنید  . علاوه بر این ، ویژگی هایی از قبیل امنیت ، سرعت ، مدیریت دانلود و حفظ حریم خصوصی به امکانات این برنامه مدیریت دانلود باید افزود . پس شما کاربر گرامی سایت میهن دانلود با اعتماد و راحتی خیال فایل های خود را با این نرم افزار دانلود کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و به طور خود در مرورگرها فعال می شود بیشترین سرعت دانلود را برای شما به ارمغان می آورد . این برنامه مدیریت دانلود با ۳۸ زبان زنده دنیا سازگاری دارد و برای زبان های مختلف از یونیکد استفاده می کند.. این برنامه از سرورهای ftp و http قابلیت دانلود را داراست و همچنین چک کردن فایل برای ویروس یابی توسط انتی ویروس از دیگر توانایی ها این نرم افزار است . هم اکنون می توانید این نرم افزار ارزشمند را از سایت میهن دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید .

علی مصطفی جعفری بازدید : 163 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

 

Internet Download Manager 6.25 Build 9 Final Retail نام یکی از بی رقیب ترین نرم افزار مدیریت حرفه ایمی باشد. به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند. این نرم افزار بطور هوشمند و با توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. با استفاده از تکنولوژی استفاده شده در این نرم افزار ، سرعت دانلود یک فایل تا ۵۰۰ درصد افزایش پیدا کرده و فایل در کمترین زمان ممکن دانلود می شود. از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به قابلیت مشخص کردن تعداد تکه تکه کردن فایل ها تا ۱۶ قسمت ، قابلیت Resume کردن فایل ای دانلودی و دانلود در زمان دیگر ، پشتیبانی از انواع مختلف فرمت فایل ها و اضافه کردن فرمت دلخواه به آن ، سازگاری با مروگر های مختلف از جمله Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 ، پشتیبانی از پروتکل ها HTTP, FTP, MMS و HTTPS ،قابلیت تعیئن زمان شروع و پایان دانلود و بسیاری دیگر اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید نسخه جدید این نرم افزار را به همراه دیگر ویزگی های ان مشاهده نمائید.نرم افزاری نام آشنا در زمینه ی مدیریت، تسریع دانلود از اینترنت می باشد. از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار قدرتمند، تکنولوژی تقسیم بندی دینامیک و هوشمندانه فایل به منظور تسریع عمل دانلود می باشد. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده دانلود که فایل هارا پیش از دانلود تقسیم بندی می کنند، اInternet Download Manager به صورت پویا در طول فراینددانلود این کار انجام می دهد که این خود بر سرعت دانلود می افزاید.

اینترنت دانلود منیجر به منظور تسریع هر چه بیشتر دانلود از کانکشنهای اینترنت موجود و بدون طی مراحل به کانکشن ها و لاگین های اضافی ، مجدد استفاده می کند. اینترنت دانلود منیجر از سرور های پروکسی، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG. پشتیبانی می کند و به طور کامل با مرورگرهایی نظیراینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا، موزیلا فایرفاکس، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب به منظور به کار گیری دانلود اتوماتیک یکپارچه می شود. همچنین می توانید با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از اینترنت مدیریت دانلود از خط فرمان به دانلود فایل مورد نظر بپردازید. از دیگر قابلیت ای این برنامه می توان به دشماره گیری مودم در زمان معین ، دانلود فایل های در زملن مشخص شده، و سپس قطع و یا حتی خاموش کردن کامپیوتر اشاره نمود.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 22,158
  • بازدید کلی : 143,650
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب