loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 70 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار Star Browser یک مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های سیمبین است. این مرورگر که دارای قابلیت‌های استانداردی همچون قابلیت بوکمارک، صفحه خانه‌ی دلخواه، تنظیمات به‌اشتراک‌گذاری، تنظیمات کاربری گسترده، جعبه جستجوی با امکان انتخاب بین ۵ موتور جستجوگر، مرور صفحات به‌صورت تمام‌صحفه و… می‌باشد. همچنین می‌توانید ظاهر برنامه را نیز به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 53 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. هم‌چنین WhatsApp از حجم کمی از اینترنت برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 49 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار CameraPro به‌شما اجازه‌ی دسترسی به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به زوم دیجیتال ۱۱x، لرزش‌گیر عکس، زمان‌بندی عکس‌برداری، اتوفوکس بدون وقفه، Burst، تشخیص چهره، فیلم‌برداری ۷۲۰p و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Kik برنامه خوبی در زمینه ارسال پیام های متنی و صوتی رایگان در فضای مجازی می باشد که با ارائه نسخه جدید این برنامه ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد. شما در این برنامه می توانید تصاویر خود را در عرض چند ثانیه به اشتراک گذارید و براحتی با دوستان خود ارتباط متنی داشته باشید. شما در برنامه می توانید گروه های مختلفی را انتخاب کنید و تنها از طریق نام کاربری معتبر خود وارد شده و با دوستان و آشنایان و خانوده ارتباط نزدیکی داشته باشید. برنامه روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا را دارا می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 45 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Avast Mobile Security آنتی ویروس قدرتمندی به منظور محافظت و  حفظ امنیت گوشی های موبایل در مقابل ویروس های خطرناک و ابزارهای جاسوسی می باشد. کاربران توسط  این برنامه می توانند تا ویروس ها و تروجان های موجود را پاکسازی کرده و از از دست رفتن اطلاعات به صورت خواسته و یا ناخواسته جلوگیری نمایید. برنامه همچنین دارای ابزارهای خوبی برای حفظ حریم خصوصی نیز می باشد. این برنامه روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 77 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Easy Voice Recorder برنامه جالب و ساده ای به منظور ضبط صدا به صورت با کیفیت می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا از جلسات خود فایل صوتی با کیفیتی را داشته باشید و یا یادداشت های شخصی خود را به صورت صوت درآورید. این برنامه هیچ گونه محدودین زمانی نداشته و کاربران می توانند تا بدون مشکل و به صورت رایگان از برنامه استفاده نمایند. این برنامه روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 43 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Firefox نسخه اندروید مرورگر محبوب و هوشمند فایرفاکس می باشد که با ارائه خدمات مفید و سریع به یکی از بهترین و سریع ترین مرورگرهای سطح وب تبدیل شده است. کاربران توسط این برنامه می توانند تا حریم خصوصی خود را در اتصاات مختلف اینترنت حفظ نمایند و در نهایت بتوانند تا یک تجربه عالی و بسیار سریع را از مرور در وب داشته باشند. این برنامه روی اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 44 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

Fast File Transfer با استفاده از پروتکل های قدرتمند می تواند عملیات انتقال فایل ها را انجام دهید و در نهایت انتقال ساده ای را روی گوشی های اندروید خود داشته باشید. این برنامه می تواند به عنوان یک راه حل انعطاف پذیر برای تبادل اطلاعات و انتقال اطلاعات در نظر گرفته شود. امکان اجرا روی سیستم های مختلف گوشی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. این برنامه روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 22,175
  • بازدید کلی : 143,667
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب