loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 112 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

Steganos Safe Professional نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 51 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

استفاده از پسوردهای متعدد همیشه یکی از دغدغه های کاربران اینترنت بوده است و بیشتر کاربران به همین دلیل از یک پسورد در بیشتر سایت های استفاده می نمایند که این کار امنیت کاربر را به شدت به خطر می اندازد، برنامه Roboform یک برنامه فوق العاده قوی برای نگهداری پسوردهای شما می باشد. این نرم افزار به صورت خودکار رمز هر سایت را شناسایی کرده و به شما اعلام می نماید، همچنین امکان گرفتن فایل پشتیبان توسط برنامه امکان نگهداری تمامی پسوردها را برای کاربر فراهم می سازد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 58 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 56 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

نرم افزار ESET Cyber Security موثرترین سیستم حفاظتی در مقابل تهدیدات امنیتی بوده و برای آن دسته از کاربرانی است که از سیستم عاملهای مک استفاده می نمایند طراحی گردیده است. این محصول قادر به شناسایی ویروسهای طراحی شده برای سیستم عاملهای ویندوز بوده و هنگام اتصال رایانه کاربر به شبکه در صورت مشاهده اقدام به پاکسازی انها می نماید. نرم افزار ESET Cyber Security با استفاده از اسکنر پر سرعت و هوش مصنوعی پیشرفته خود کلیه داده ها را لحظه به لحظه بررسی نموده و در صورت آلودگی اقدام به پاکسازی آنها می نماید. نصب آسان، رابط گرافیکی کاربر پسند، قدرت بالای ویروس یابی، استفاده حداقلی از منابع سیستمی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم از مهمترین امکانات و ویژگیهای موجود در این نرم افزار می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 73 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

Avira Internet Security نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

علی مصطفی جعفری بازدید : 89 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

SpyHunter از جدیدترین نرم افزارهای ضد جاسوس است که قابلیت شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی بر روی سیستم شما را دارد، اگه شما هم در هنگام اتصال به اینترنت از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم و یا از سرعت پایین سیستم خود ناراضی هستید به شما پیشنهاد می کنیم SpyHunter رو نصب نمایید. باید اضافه کنم این نرم افزار ضد جاسوس قابلیت بروزرسانی را نیز دارا و سرعت بالا در اسکن و عملکرد عالی برای شناسایی و حذف جاسوس ها دارد. از ویژگی های این برنامه:جلوگیری از اتصال برنامه های جاسوسی به اینترنت، جلوگیری از نوشته شدن هر گونه اطلاعاتى در کامپیوتر توسط برنامه های جاسوسی، مسدود کردن باگ های اینترنتی، کوکی های خطرناک، آگهی ها و هرگونه ارجاعات اینترنتی مشکوک، جلوگیری از نصب برنامه های جاسوسی در کامپیوتر، سازگار با تمامى ویندوزها و … شکارچی جاسوس ها (SpyHunter) در دستگاه شما به دنبال spyware/adware ها می کردد و آنها را از بین خواهد برد. SpyHunter برای از بین بردن spyware های روی برنامه های پیش فرض که برنامه های دیگر در این ردیف توانایی این کار را ندارند از اصول رشد یافته مخصوص خودش بهره می گیرد!! همچنین اسکنرهای برنامه فوق العاده سریع و کارآمد است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 96 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم مناسب است ولی اکثر آنتی ویروسها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند. از این رو ابزاری برای اسکن سیستم در حالت بوت و درحالی است که هیچ فایل ویندوز run نیست , Kaspersky Rescue Disk  کارایی فوق العاده بالایی دارد و تقریبا تمامی ویروس های شناسایی شده را از بین می برد. آنتی ویروس کاسپراسکی هم یکی از آنتی ویروسهای خوب محسوب می شود و دیسک بوت آن یک دیسک بوت با ارزش به شمار می اید.  از ویژگی های منحصر به فرد این نسخه از نرم افزار این است که شما می توانید تحت فلش مموری خود نیز ، به اجرای نرم افزار بپردازید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 69 یکشنبه 04 بهمن 1394 نظرات (0)

روزانه ویروس های مخربی با اهداف گوناگون طراحی و وارد اینترنت می شوند ، NANO Antivirus یک نرم افزار آنتی ویروس کاربردی که می‌توانید از حمله ویروس ها دربرابر سیستم تان جلوگیری کنید. نرم افزار NANO Antivirus ویروس ها را به راحتی شناسایی و سرعت سیستم عامل کاربر را کاهش ندهد . همچنین این انتی ویروس میتواند در حالت Real-Time از سیستم شما محافظت کند . ویژگی های این انتی ویروس اسکن کردن فایل های آرشیو شده ، بالا بودن سرعت حذف کردن ویروس ها ، دیوار آتشی ، حذف نرم افزار های آلوده به ویروس اندروید و … است . این نرم افزار محصول شرکت Nanoav است .

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 22,164
  • بازدید کلی : 143,656
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب