loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 37 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

JRiver Media Center یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران رایانه هنگام پخش فایل های صوتی و تصویری با خطای عدم پشتیبانی پسوند مواجه شده اید و یا نرم افزار فعلی شما فاقد امکاناتی همچون بزرگنمایی فیلم و دیگر نیاز های شما می باشد , هم اکنون ما برای شما کاربران گرامی دانلودها بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار پلیر را اماده دریافت نموده ایم. این نرم افزار علاوه بر پشتیبانی و پخش بیش از ۸۰ پسوند مختلف از فایل های صوتی و تصویری توانایی پخش انواع افکت های سه بعدی و دو بعدی را نیز دارا می باشد و علاوه بر ان شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر توسط این نرم افزار اقدام به جستجو در یوتیوب و دانلود از آن نمایید. J.River Media Center با دارا بودن قابلیت فایل وقایع به شما این امکان را می دهد تا تمام فایل هایی که از ابتدای کار نرم افزار تا به امروز پخش نموده اید را مشاهده نمایید و همچنین هنگام پخش فایل های صوتی می توانید انواع تگ های موجود در هر فایل را به صورت جداگانه مشاهده نمایید. این نرم افزار علاوه بر قابلیت پخش فایل های صوتی و تصویری قابلیت تبدیل فایل های صوتی به Mp3 و رایت همزمان آن را دارا می باشد و همچنین شما می توانید به سادگی توسط این نرم افزار اقدام به طراحی لیبل جهت چاپ روی سی دی وی دی وی دی نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 40 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate از قوتی ترین برنامه های تبدیل فرمت های ویدئویی بوده و با قرار دادن امکانات گسترده از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه می باشد. امکان تبدیل ویدئو ها با سرعت بالا تا ۳۰x از ویژگی بارز این برنامه می باشد. این برنامه همچنین کیفیت های مختلف را در خود داشته و می توانید ویدئوهای شما را بدون افت کیفیت محسوسی تبدیل کرده و امکان اشتراک گذاری آنها را نیز فراهم کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 80 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Aimersoft Video Converter که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز ۳ مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از ۹۹ درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و … پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 47 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

آیا ایمیجی که از اینترنت دانلود کرده اید ، فرمت ناشناخته ای در سیستم شما می باشد؟ دیگر نیازی نیست که نرم افزارهای تجاری و گران قیمت را خریداری کنید ،AnyToISO Converter Professional یکی از قدرتمندترین نرم افزار هایی می باشد که در جهت تبدیل فایل های ایمیج به ایزو می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 163 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

VSO ConvertXtoHD نرم افزاری کاربردی برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت HD و رایت آن روی دیسک های بلوری است . این نرم افزار از اکثر فرمت های تصویری مانند AVI، Mpeg ،Mpeg ،Mpeg4 ،MP4 VOB ،WMV و … پشتیبانی میکند و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . نرم افزار VSO ConvertXtoHD دارای رابط کاربری آسانی میباشد طوری که با چند کلیک فیلم خود را رایت کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش دی وی دی اجرا نموده و از آن لذت ببرید. از ویژگی های خاص این نرم افزار میتوان به توانایی تنظیم سرعت و کیفیت رایت ، امکان اضافه کردن زیرنویس ، کاربرپسند ، امکان انتخاب از میان رزلوشن ها ، شخصی سازی منو ها و … اشاره کرد .

علی مصطفی جعفری بازدید : 40 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

حتماً تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید در تلوزیون LED و یا LCD خود فیلمی را تماشا کنید، ولی متوجه شده اید که دستگاه شما از فرمت آن پشتیبانی نمی کند و ناچار به تغییر فرمت آن فیلم شده اید و با مشکل کاهش کیفیت آن مواجه شده اید. XMedia Recode نرم افزار تبدیل کننده فایل صوتی و ویدیویی به یکدیگر است. این نرم افزار امکان تبدیل تمامی فرمت های صوتی از قبیل MP3 ,WAV ,WMA ,AAC ,AMR و.. و فرمت های ویدیویی MKV ,MP4 ,WMV ,MOV ,ASF ,FLV ,MPEG ,VOB ,VCD و.. به یکدیگر را برای شما فراهم می سازد.از آنجایی که این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد لذا شما را به اشتباه می اندازد پس دقت کنید که سادگی این نرم افزار شما را به اشتباه نیندازد.XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های در قالب دستگاه های همراه مانند iPhone, iPad, iPod Touch, Android-Tablets, Sony PSP و …، قسمت بندی (Chapter) خودکار ویدیوها و … اشاره نمود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 74 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

۱CLICK DVD Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل دی وی دی های ویدیویی به فایل های ویدیویی معمولی می باشد. همانطور که میدانید فیلم های درون دی وی دی با فرمت و کدینگ خاصی رایت می شوند و دارای حجم بالایی هستند در حالی که اگر به فرمت های معمولی برای کامپیوترها تبدیل حجم پایین تری نسبت به ویدیوی دی وی دی خواهند داشت در حالی که دارای کیفیت یکسانی هستند. این نرم افزار میتواند با دارا بودن انکودر حرفه ای ۳ برابر سریعتر دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدیویی معمولی تبدیل کند و همچنین با دارا بودن تکنولوژی CPRx میتواند دی وی دی های ویدیویی جدید را نیز به سادگی ریپ نماید. این نرم افزار با پشتیبانی از زیرنویس های مختلف میتواند در زمان خروجی گرفتن به سادگی به کاربر در زمینه انتخاب زیرنویس مورد نظرش برای ویدیو یاری دهد. قابلیت تبدیل دی وی دی های فیلم به فرمت divx نیز در این نرم افزار پشتیبانی شده است. نرم افزار با داشتن پروفایل های ویژه از قبل تنظیم شده مخصوص دستگاه های موبایل و تبلت به کاربر کمک میکند تا نسخه خروجی با دستگاه او سازگاری داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار با استفاده از حداقلی از منابع سیستمی در هنگام عملکرد سرعت سیستم را بسیار کم کاهش خواهد داد. 

علی مصطفی جعفری بازدید : 40 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

SMPlayer نرم افزار پلیر صوتی و تصویری قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را بدون نیاز به نصب کدک های ثانویه دارا است. این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی نظیرMP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 ، …. و تمامی فرمت های تصویری نظیرAVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و … را پشتیبانی می کند و و هیچگونه نیازی به نصب بسته های کدک ندارید. امکانات این نرم افزار نمایش آنلاین از اینترنت ، پخش فیلم های دی وی دی ، پشتیبانی از زیرنویس ، اکولایز تصاویر ، پشتیبانی از زبان فارسی و … میباشد . همچنین این نرم افزار به واسطه امکانات بالای ان جوایزی هم به دست اورده است .

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 22,113
  • بازدید کلی : 143,605
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب