loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 63 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده و بسیار زیبا از طرح لایه باز کارت ویزیت کسب و کار مدرن و خلاق به صورت کاملا لایه باز است که در این پست برای دانلود شما آماده کرده ایم ، این مجموعه متشکل از کارت ویزیت در ۶ رنگ مختلف و زیبا می باشد ، فرمت های کارت ویزیت Photoshop PSD, Vector EPS, AI Illustrator هستند ، که در ابعاد چاپ Print Dimensions: 3.5×2 است ،  امیدوارم مورد پسند واقع گردد فرمت این مجموعه ارزشمند و خارق العاده  [ PSD ] می باشد

علی مصطفی جعفری بازدید : 46 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی دیگر از مجموعه های ارزشمند گرافیک ریور به صورت کاملا Layered Photoshop PSD با رزولیشن ۳۰۰ Dpi به صورت CMYK Color رنگ برای چاپ صنعتی با سایز ۳۰۰۰*۲۰۰۰ با بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف ، تصاویر لایه باز از پیش نمایش لوگو ، مانیتور ، تبلت ، موبایل و پیش نمایش های حرفه ای و هوشمند خارق العاده لوگو برای برند های شما عزیزان.

علی مصطفی جعفری بازدید : 65 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

JoeAlter Shave & A Haircut یک پلاگین برای مایا میباشد که شما به کمک آن میتوانید پشم حیوانات ،گیاهان دارویی ،کوتاهی مو ، سبیل و … ایجاد کنید.این پلاگین به جهت ساخت پرز و مو با دقت بسیار بالا استفاده می شود که هر یک از ما در زمینه ی طراحی سه بعدی، نهایتا به آن نیاز پیدا خواهیم کرد. اگر چه پلاگین های زیادی در این زمینه وجود دارند ولی این پلاگین دارای تنظیمات زیادی می باشد که دقت کار را بالا می برند.مطمئنا به عنوان یک طراح برای شما پیش می آید که نیاز دارید تا مدل هایی از مو و خز را در طرح خود به کار ببرید به کمک این پلاگین میتوانید این کار هارا انجام دهید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 79 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

DigiEffects Suite AEX یک پلاگین قدرتمند برای افکت های ویدیویی میباشد.DigiEffects Suite AEX پلاگینی محبوب که مجموعه ابزاری از افکت های ویدیویی جذاب و قشنگ که خیلی مورد نیاز می باشد در اختیار شما قرار می دهد.از این برنامه فیلمسازان،ویراستاران، هنرمندان VFX و طراحان حرکت استفاده می کنند.این مجموعه شامل ۴۱ ابزار می باشد.این پلاگین برای نرم افزار after effect می باشد که شامل ابزار Aura, Phenomena, Damage, و Tweak میباشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 89 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

علی مصطفی جعفری بازدید : 74 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Beauty Retouching Kit نام پلاگینی برای فوتوشاپ میباشد که شما به کمک آن میتوانید تصاویر خود را به بهترین شکل روتوش کنید.شما به کمک این پلاگین میتوانید کک مک و لکه های روی صورت خود را از بین ببرید و پوستی فوق العاده نرم و صاف برای خود بسازید.همچنین میتوانید رنگ پوست خود را تغییر دهید.شما به کمک این پلاگین میتوانید خود را زیبا تر کنید .

علی مصطفی جعفری بازدید : 84 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

تصاویر بی نظیر و حرفه ای خود را سریع تر از آن چه که بوده خلق نمایید! به آسانی عکس هایی که تصویر می کرده اید را با ۶ پلاگین که جایزه های بسیاری را از آن خود کرده اند، توسط نرم افزارهای Photoshop، Lightroom و Aperture ایجاد نمایید. برای مشاهده ی لیست ۶پلاگین موجود در این مجموعه و نسخه های آن ها می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید. این مجموعه شامل ورژن های ۲ نرم افزار Analog Efex ، ورژن های ۴ نرم افزار Color Efex و ورژن ۲ نرم افزار Dfine ، ورژن ۲ نرم افزار HDR Efex ، ورژن ۳ نرم افزار Sharpener ، ورژن ۲ نرم افزار Silver Efex ، ورژن ۲ نرم افزار Viveza می باشد . همچنین برای هم سیستم عامل های ۳۲بیتی و هم ۶۴بیتی قابل استفاده می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 82 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

Golaem Crowd پلاگینی برای شبیه سازی جمعیت میباشد.امروزه شبیه سازی جمعیت در اکثر فیلم ها رایج شده است و کار این پلاگین شبیه سازی جمعیت در سطح وسیعه , این پلاگین ابزارههای بسیار وسیعی رو برای شبیه سازی  جمعیت در مایا میباشد.شما به کمک این پلاگین میتوانید به راحتی و با چند کلیک یک یا چند مدل را به صدها و حتی هزاران مدل تبدیل کنید.  این پلاگین فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا میباشد.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 22,053
  • بازدید کلی : 143,545
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب