loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 73 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

قدرت بی نهایت بدون ترمز! هیجان موجود در پیست های سرعت را تجربه کنید. عنوان FIM Speedway Grand Prix 15 برترین شبیه ساز برای عناوین پیست سرعت می باشد که تا به حال عرضه شده است. این بازی تحت لیسانس BSI Speedway Limited می باشد که باعث شده تا این عنوان هرچه بیشتر و بهتر بتواند شبیه سازی را در عنوان یک بازی رایانه ای انجام دهد. مهارت و تاکتیک های خود را برای دست یافتن به مقام قهرمان جهان در تمامی استادیوم ها و وقایع ورزشی Grand Prix 2015 نشان دهید!

FIM Speedway Grand Prix 15 PC-RELOADED

علی مصطفی جعفری بازدید : 116 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.

DiRT Rally PC-RELOADED

|آپدیت Update.v1.02-BAT اضافه شد|

علی مصطفی جعفری بازدید : 94 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

Sebastien Loeb Rally Evo یک بازی جدید با سبک مسابقه ای،شبیه سازی،ورزشی که در سال ۲۰۱۶ توسط Milestone S.r.l. ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر منتشر می‌شود. تجربه جدیدی از بهترین اتومبیل رانی و رالی است که از گذشته تا به امروز کاربران خاص خودش را دارد و در بهترین رویدادهای صوفس (جاده) در سراسر جهان داشته باشید. این سرکتی که این بازی را ساخته است فقط در زمینه ساخت بازی‌های مسابقه ای فعالیت می‌کند و بنابراین می‌تواند یک بازی مختص علاقه مندان به رالی بسازد. ,یک بازی مسابقه رالی,با راننده معروف سباستین لوئب می‌باشد.شما در این بازی,باید با سباستین لوئب,کوه‌ها,مناطق برفی و…. را طی کنید!و در مسابقات رالی خود پیروز شوید. دموی این عنوان که در سبک مسابقات رالی است، شامل اتومبیل‌هایی چون Mini Cooper S( دهه ۷۰)، Peugeot R5 و Polo Rally Car می‌باشد.

Sebastien Loeb Rally EVO PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 72 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

INFRA شما را به دنیایی با تحلیل های ساختاری دعوت می کند! شما بایستی در این بازی ایرادات ساختاری موجود را بررسی کنید. در مدت زمان کوتاهی پس از اینکه شما برای این ماموریت اعزام می شوید، ماموریت شما تغییر پیدا می کند! دیگر محیط زیست و ساختارها برای شما مهم نیست و شما تنها باید تلاش کنید تا جان خود را از نجات دهید! آسیب هایی که در گذشته وارد شده و ممکن است جان شما را به خطر بیاندازند. عنوان INFRA در سبک ماجراجویی و ایندی توسط کمپانی Loiste Interactive توسعه و انتشار پیدا کرده است.

INFRA – Part I PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Darkest Dungeon یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط Red Hook Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما رهبری و آموزش سربازانی را برعهده دارید که در نگاه اول عادی به نظر نمی رسند . وارن های از یادرفته , خانه هایی مخروب , استرس ، قحطی ، بیماری و تاریکی به همه جا هجوم آورده است . قدرت دشمنان غیر قابل تصور است . در طی بازی و کشف اسرار عجیب و غریب با دشمنان متفاوتی روبرو خواهید شد که باید از استراتژی ها و توانایی های هرکدام از شخصیت ها برای پیروزی در نبرد استفاده کنید . در این بازی از سیستم مبارزه جدید استفاده شده است و این اجازه را به پلیر می دهد تا بتواند آنچه را در ذهن دارد در میدان نبرد پیاده کند . نکته جالب در این نسخه , هیجانی است که هنگام نبردها به پلیر منتقل می شود و به نوعی در برخی مراحل پلیر دچار استرس می شود . اگر در ابتدای بازی قهرمانان شما دارای قدرت های کمی بودند اصلا نگران نباشید زیرا هرچه پیش روید بر توانایی و قدرت آنها افزوده شده و بازی این اجازه را به شما می دهد تا با استفاده از امتیازات به دست آمده تجهیزات و سلاح های مورد نیاز را تهیه کنید .

Darkest Dungeon PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 116 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

Defunct یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و ماشین سواری می باشد که بر روی جریان، سرعت و دنیایی از تقابل متمرکز می باشد. شما در این بازی در نقش یک ربات خراب شده می باشد که به طور ناگهانی با کشتی عظیمی برخورد کرده و به دنیایی قبل از بشریت بر روی زمین بازگشته است این زمان، زمانی است که توسط ربات ها تسخیر شده است! شما باید قبل از اینکه دیر بشود به کشتی خود بازگردید. عنوان جدید Defunct توسط کمپانی Freshly Squeezed توسعه داده شده و کمپانی SOEDESCO Publishing آن را منتشر کرده است.

Defunct PC-CODEX

علی مصطفی جعفری بازدید : 589 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

هرچیزی که درباره ی جنگیدن می دانید را فراموش کنید! عنوان جدید و محبوب Cobalt به شما امکانات و حرکاتی را می آموزد که در هیچ بازی دیگری ندیده اید. این عنوان در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی توسط کمپانی Oxeye Game Studio توسعه داده شده و Mojang آن را منتشر کرده است. اسرار نهان یک سازمان پنهان در سیاره ای دیگر را با جنگیدن جویا شوید، در چالش ها شرکت کنید و رهبران خود را فرماندهی کنید. هم چنین در این بازی شما می توانید با سایر دوستان خود به صورت آفلاین و یا آنلاین به مبارزه بپردازید.

Cobalt PC-HI2U

علی مصطفی جعفری بازدید : 74 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends یک عنوان زیبا در سبک اکشن ، مبارزه ای است که در سال ۲۰۱۵ توسط Vicious Cycle Software ساخته و توسط کمپانی Little Orbit برای پلتفرم های Nintendo 3DS / XBOX 360 / Wii U / PS3 / PC و کنسول های نسل هشتم XBOX One / PS4 روانه بازار شده است. بازی Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends با نگاهی تازه به مجموعه کونگ‌فو پاندا ساخته شده است و نسبت به فیلم‌های این مجموعه، صحنه‌های پر زد و خوردتری را به نمایش می‌گذارد، بازی دارای بخش‌های مختلفی مانند آموزش، تمرین و تورنمنت اسطوره‌ها در بخش تک‌نفره خواهد بود. قسمت چندنفره نیز شامل مبارزات تن به تن، نبردهای گروهی و مبارزات تگ‌تیم است که تمام این حالت‌ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین قابل بازی هستند. علاوه بر این در این بازی مکان‌های مختلف مجموعه‌ی فیلم‌های کونگ‌فو پاندا بازسازی شده‌اند و ۲۰ شخصیت شناخته‌ شده‌ ی این سری در بازی حضور خواهند داشت. همچنین بازی جدید این مجموعه نیز دارای تم طنز و پر از شوخی‌های بامزه خواهد بود.

Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 22,096
  • بازدید کلی : 143,588
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب