loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 66 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

TagScanner برنامه چند منظوره برای سازماندهی و مدیریت مجموعه موسیقی های شما می باشد. این برنامه می تواند همه برچسب ها و تگ های از فرمت های صوتی مثل MP3 یا wma ، فایل ها را تغییر نام دهید ، برای بعضی از شما عزیزان وجود تبلیغات سایت ها روی موزیک ها آزار دهنده هست و علاقه ای به اینگونه تبلیغات اجباری ندارند شما به وسیله این نرم افزار می توانید این تگ های تبلیغاتی را حذف نمائید..هم اکنون این نرم افزار از سایت دانلودها آماده دریافت می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 42 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند. The Foundry Nuke نام نرم افزاری با دامنه امکانات وسیع برای انجام عملیت میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری The Foundry Visionmongers است امکان طراحی جلوه های ویژه در فیلم را فراهم می کند. از این نرم افزار در بسیاری از فیلم های معروف هالیوود و همچنین موزیک ویدیوهای مختلف استفاده شده است. این نرم افزار امکان ویرایش ویدیو را به خوبی فراهم می کند و امکاناتی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها می توانید به صورت کاملأ حرفه ای اقدام به رندر کردن فیلم نمایید و نتیجه ای عالی دریافت کنید و بخش های مختلف فیلم را بدون جلب توجه بیننده در کنار یکدیگر قرار دهید. شایان ذکر است که این نرم افزار به دلیل نوآوری برنده جوایزی نیز شده است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودها دریافت نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 55 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

ویدیوهای خانگی خود را به ویدیوهایی با حرفه ای ترین ادیت های هالیوودی تبدیل کنید! با نرم افزار جدید کمپانی Nero با نام Nero Video شما می توانید ویدیوهای خود را با انیمیشن های خارق العاده خلق کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید، رایت کنید و یا در حافظه سیستم خود نگهداری کنید. این نسخه از نرم افزار ویرایشگر ویدیویی Nero، با پشتیبانی از سیستم Ultra HD یا همان ۴K همراه است و از تم های بسیار بسیار متعددی پشتیبانی می کند. از دیگر افزونه های آن می توان به استابیلایزرهای ویدیویی و پکیج افکت های ویدیویی را یاد کرد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 66 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

eXtreme Movie Manager احتمالا پیشرفته ترین نرم افزار مدیریتی مجموعه فیلمها، سریالهای تلویزیونی، وهنرپیشگان در سرتاسر دنیا می باشد. این نرم افزار این قابلیت را دارد که تمام فیلمهای موجود برروی هارد دیسک و یا قطعات قابل حمل متصل به رایانه شما شامل فرمتهایی نظیر DivX, XviD, VHS, DVD, VCD, SVHS, DVD-R, LaserDisc رابهمراه تمامی اطلاعات جزئی درمورد کدک ها و رزولوشن وغیره کاتالوگ و فهرست نماید. این نرم افزارمی تواند اطلاعات و کاورهای فیلم ها را ازطریق دیتابیس های آنلاین بصورت مستقیم وبا استفاده از سایتهای مورد پشتیبانی دریافت می نماید. eXtreme Movie Manager تنها یک نرم افزار مدیریت مجموه فیلم و ویدئو نمی باشد، بلکه علاوه بر اینها یک مدیریت کننده فیلم و دیتابیس هنرپیشگان و کاور می باشد. می توانید اطلاعات اضافی در مورد فیلم ها یا هنرپیشگان مورد علاقه خود نیز جمع آوری نمایید. با استفاده از فناوری اختصاصی “MagicScript” این اجازه به شما داده می شود تا اطلاعات فیلم مخصوصا تصاویر، عکسها و کاورها را از دیتابیس ها ی آنلاین فیلم بازیابی وذخیره نمایید. این نرم افزار همچنین می تواند اطلاعات را مستقیما از فایلهای AVI, OGG, MPEG, RealMedia و IFO بخواند. که این بدان مهنی است که میتوانید اطلاعات کدک های ویدئویی و صوتی را تنها با یک کلیک می توانید وارد نمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 88 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

FL Studio یک نرم افزار کامل در زمینه ی ایجاد موزیک می باشد که توسعه های بیش از ۱۴ سال این نرم افزار و آپدیت های رایگانی که برای آن عرضه شده است را یکجا به ارمغان می آورد. هرچیزی که شما برای آهنگ سازی، تنظیم موزیک، ضبط، ادیت، میکس و مستر حرفه ای موزیک نیاز داری را در خود جا داده است. FL Studio سریعترین راه برای انتقال آنچه از ذهن شما می گذرد به اسپیکرهای کامپیوترتان می باشد. نسخه جدید این نرم افزار قابلیت کار کردن بدون نیاز به موس و بر روی صفحه های لمسی می باشد که از قابلیت Multi-touch نیز برای راحتی بیشتر کاربران پشتیبانی می کند. Playlist نرم افزار از ۹۹ ترک به ۱۹۹ ترک افزایش پیدا کرده است. توسط پورت ورودی MIDI می توانید قابلیت ارتباط بین کنترلرهای خود برقرار کنید و بسیاری از ویژگی های جدیدی که در این نسخه از نرم افزار قرار گرفته است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 61 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد.

علی مصطفی جعفری بازدید : 65 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

MacX Video Converter Pro یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تبدیل انواع فرمت های ویدئویی می باشد که از اکثر فرمت های تصویری مانند MKV, M2TS, AVCHD, H.264/MPEG-4 AVC, and SD video AVI, MPEG, MP4, H.264, MOV, FLV, F4V, RM, RMVB, WebM, Google TV ، گوشی های ایفون ، آیپد و … پشتیبانی می کند . این نسخه به صورت کامل از فیلم های HD نیز پشتیبانی می کند . سرعت این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه چندین برابر می باشد و در محیطی جذاب و ساده قادر به تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری خود هستید . این نرم افزار جهت استفاده در سیستم عامل مک در سایت دانلودها برای دانلود گذاشته شده است .

علی مصطفی جعفری بازدید : 89 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 22,052
  • بازدید کلی : 143,544
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب