loading...
جهان در یک نقطه
تعجیل در فرج صاحب الزمان صلوات
علی مصطفی جعفری بازدید : 110 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

مسأله ۴۴ ـ آب مضاف که معنی آن در مسأله (۱۳) گفته شد، چیز نجس را پاک نمی‌کند، و وضو و غسل هم با آن باطل است.

مسأله ۴۵ ـ آب مضاف اگرچه به مقدار کر باشد، اگر ذرّه‌ای نجاست به آن برسد نجس می‌شود، ولی چنانچه از بالا روی چیز نجس بریزد، مقداری که به چیز نجس رسیده نجس است و مقداری که نرسیده است پاک می‏باشد. مثلاً اگر گلاب را از گلابدان روی دست نجس بریزند، آنچه به دست رسیده نجس، و آنچه به دست نرسیده پاک است.

علی مصطفی جعفری بازدید : 64 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

آب مطلق و مضاف


مسأله ۱۳ ـ آب یا مطلق است یا مضاف: آب مضاف آبی است که آن را از چیزی بگیرند، مثل آب هندوانه و گلاب، یا با چیزی مخلوط باشد، مثل آبی که به‌قدری با گِل و مانند آن مخلوط شود که دیگر به آن آب نگویند، و غیر اینها آب مطلق است، و آن بر پنج قسم است:
اوّل: آب کر.
دوّم: آب قلیل.
سوّم: آب جاری.
چهارم: آب باران.
پنجم: آب چاه.

علی مصطفی جعفری بازدید : 53 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

مسأله ۱ ـ شخص مسلمان باید عقیده‌اش به اصول دین از روی بصیرت باشد، و نمی‌تواند در اصول دین تقلید نماید، یعنی گفته کسی را که علم به آنها دارد به‌صرف اینکه او گفته است قبول کند. ولی چنانچه شخص به عقاید حقّه اسلام یقین داشته باشد، و آنها را اظهار نماید ـ هرچند از روی بصیرت نباشد ـ آن شخص مسلمان و مؤمن است، و همه احکام اسلام و ایمان بر او جاری می‌شود.

علی مصطفی جعفری بازدید : 47 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

دیسک های بلوری (Blu-ray) با ظرفیت ذخیره سازی بین ۵۰ تا ۱۰۰ گیگابایت ، رفته رفته جای خود را باز کرده اند. همانطور که برای رایت و مشاهده DVD نیاز به درایور DVD دارید، برای استفاده از یک دیسک بلوری نیز به یک درایو مخصوص Blu-ray احتیاج است. iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد.این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه و ارائه شده در گذشته از پشتیبانی کامل از دیسک های بلوری برخوردار است که این محصول را متفاوت کرده است.این نرم افزار از فرمت های صوتی CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و … و فرمت های تصویری MP3, WMA, AAC, AC3 و … پشتیبانی خواهد کرد که همه آن ها جزو محبوبترین و پر استفاده ترین فرمت های صوتی و تصویری هستند .

 

علی مصطفی جعفری بازدید : 55 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

۵kplayer یک نرم افزار قدرتمند در زمینه پخش موسیقی و ویدیو با فرمت های mp4.avl.wmv.mkv.5k.mp3 است,این نرم افزار کاربردی از ویندوز ۱۰ هم به راحتی پشتیبانی می کند.این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید ویدیو های خود را از گوشی های آیفون به کامپیوتر و یا به تلویزیون های دیجیتال انتقال دهید و با دیدن آن ها لذت ببرید همچنین شما با استفاده از این برنامه می توانید موزیک مورد نظرتان را دانلود و یا آنلاین مشاهده فرمایید و یکی دیگر از مزیت های بزرگ این نرم افزار کاربردی این است که شما میتوانید با استفاده از آن در یوتیوب هم ویدیو مشاهده بفرمایید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 74 پنجشنبه 08 بهمن 1394 نظرات (0)

یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین شرکت های ساخت نرم افزار های امنیتی کمپانی روسی Kaspersky است که قطعآ اکثر شما Anti-Virus و Internet Security این شرکت را می شناسید. برای اینکه بتوان نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت را در بالا ترین حد خود از نظر امینتی قرار داد باید به صورت روزانه اقدام به آپدیت آنها نمود. اما معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت کسپراسکای در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای کاربران اینترنت بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است به دلیل تعویض ویندوز آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد و یا در هنگام دریافت آپدیت های اولیه اتصال شما از اینترنت قطع گردد و بسیاری از عوامل دیگر که مانع از آپدیت نرم افزار امنیتی شما خواهند شد. بنابراین توصیه سایت دانلودها به کاربران نرم افزارهای امنیتی شرکت Kaspersky این است که از آپدیت های آفلاین نرم افزارهای این شرکت استفاده کنند. در واقع شما با داشتن این آپدیت ها دیگر نگرانی از بابت تعویض ویندوز و پاک شدن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید داشت زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت و در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس و یا اینترنت سکوریتی شما آپدیت خواهد شد و پس از آن روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

علی مصطفی جعفری بازدید : 67 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

AhlulBayt News Agency - Amnesty International stated that the Bahraini authorities continue to silence the opposition by the use of unnecessary force, arrest and imprison protesters and political opposition leaders, and torture detainees.

This came as part of a campaign launched by Amnesty, marking five years since the eruption of the Arab Spring, to address the situation in a number of affected countries.

علی مصطفی جعفری بازدید : 63 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

arat Arba’een can be divided into parts as outlined below:

1. Like other Ziarats, Ziarat Arbaeen starts with greeting Imam Hussein (A.S) and then describing his various titles, such as Seyyedo Shohada and each one of these titles describes a special dimension of Imam’s personality.
2. In this part, the special divine honours given to Imam Hussein (A.S) as a result of his martyrdom in Karbala are mentioned; such as, he is one of the leaders of the religion, a defender of the justice and successor of the prophets as well as a divine proof.

دریافت 1200 جم رایگان (100%)


آموزش دریافت:http://fiery.rozblog.com/1394/11/29/296

تعداد صفحات : 41

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 327
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 22,168
  • بازدید کلی : 143,660
  • کدهای اختصاصی

    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    
    
  • فیلم ماندگار
  • تعبیر خواب